• پنل اس ام اس
  • 1400/09/15
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 436 بازدید
  • بهترین پنل پیامکی

    در این مقاله بخوانید

    می‌دانید که این روزها بازاریابی پیامکی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین تکنیک‌های بازاریابی است. این روش گزینه مناسبی برای مشاغل کوچک است. این کسب و کارها با این روش می‌توانند تاثیر گسترده‌ای بر روی مخاطبان خود بگذرند. می‌توان گفت متن و کلمات ارتباط مستقیمی با مخاطب ایجاد می‌کنند. در این میان یکی از چالش‌های مهم، انتخاب بهترین پنل پیامکی است. اگر شما هم کسب و کاری دارید و می‌خواهید آن را به مخاطبانتان معرفی کنید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا ویژگی‌های بهترین پنل پیامکی را به شما بگوییم و در نهایت بهترین پنل پیامک را به شما معرفی کنیم.

    چگونه بهترین پنل پیامکی را انتخاب کنیم؟

    بازار تبلیغات شدیدا رقابتی است و هر کسب و کاری سعی دارد دیگر رقبا را پشت سر بگذارد و روش‌های جدیدی را به کار گیرد. بنابراین مهم ترین ویژگی برای شرکت‌های ارائه دهنده پنل پیامکی نوآوری است. حال، مسئله این است که چگونه بهترین پنل پیامکی را تشخیص دهیم و انتخاب کنیم؟ در ادامه چند مورد از ویژگی‌های بهترین پنل را بررسی خواهیم کرد:

    ویژگی‌های بهترین پنل پیامکی

    چندین فاکتور مهم و اساسی وجود دارد که فارغ از این که حوزه کاری شما چیست، هنگام انتخاب و خرید پنل پیامکی باید به آن‌ها دقت کنید. این موارد می‌توانند یک پنل را به بهترین پنل اس ام اس تبدیل کنند.

    امکان مشاهده دمو و نسخه آزمایشی

    این ویژگی  باعث می‌شود تا  امکان سنجش و ارزیابی پنل را قبل از ثبت نام پنل اس ام اس داشته باشید.

    محیط کاربری آسان

    مهم ترین موضوعی که در خرید بهترین پنل اس ام اس باید به آن توجه کرد، محیط کاربری آسان و عدم پیچیدگی آن است. شما باید بتوانید به سادگی با تمامی قسمت های یک پنل کار کرده و از خدمات آن استفاده کنید. مطمئنا کار با یک نرم افزار پیچیده و سخت برای کاربران خوشایند نخواهد بود. بنابراین هنگام انتخاب پنل، به آسان و کاربردی بودن آن دقت کنید.

    پوشش دهی اپراتورهای مختلف

    نکته دیگری که هنگام انتخاب سامانه پیامکی باید به آن توجه کنید، این است که سامانه مورد نظر، همه اپراتورهای قانونی ایران را پوشش دهد. بنابراین باید امکان ارسال پیامک به  اپراتورهای مختلف و  با شماره‌های اختصاصی (پیش شماره های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ و ۰۲۱ ) وجود داشته باشد.

    امکان تفکیک شماره‌ها و ارسال پیامک انبوه هدفمند

    شما با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید پیامک‌های خود را به با اهداف گوناگون از جمله اطلاع رسانی، تبلیغاتی، معرفی کالا، یاداوری و… ارسال کنید. اما خوب است بدانید که اگر مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده باشید و پیامک‌ها را به صورت هدفمند ارسال کنید، بازخورد بهتری خواهد داشت.

    بنابراین یک سامانه پیامکی خوب علاوه بر بهره مندی از بانک شماره تلفن قوی، امکان ارسال پیام انبوه به تفکیک استان، شهر، منطقه، سن ، جنسیت، کدپستی، مشاغل و اصناف را هم برای شما فراهم می‌کند و به شما اجازه می دهد که با شناسایی مشتریان خود در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.

    امکان ارائه گزارش ارسال

    این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام ارسال پیامک انبوه، فرصت بررسی پیامک‌ها دریافتی و گزارش گیری به صورت شخصی وجود نخواهد داشت. با توجه به این وضوع، یک پنل اس ام اس حرفه‌ای امکان گزارش گیری کامل از پیامک های ارسالی شما را داشته و به کمک آن شما می‌توانید با خیال راحت ارسال پیامک‌های انبوه خود را مدیریت کنید.

    ارائه خدمات پشتیبانی

    ممکن است در طول استفاده از سامانه پیامکی با مشکلی مواجه شوید. در چنین شرایطی لازم است از وضعیت ارسال های خود با خبر شوید . شرکتی که از یک تیم پشتیانی خوب برخوردار باشد، می‌تواند شما را در برطرف کردن مشکلات احتمالی یاری کند و به این ترتیب شما از این بابت نگرانی نخواهید داشت. بنابراین یکی از مهم ترین ویژگی‌های بهترین پنل پیامکی، ارائه خدمات پشتیبانی است.

    امکان شارژ الکترونیک

    اهمیت افزایش اعتبار به صورت آنلاین زمانی تاثیرگذار خواهد بود که شما برای ارسال پیامک عجله داشته باشید و از طرفی فرصت افزایش اعتبار نیز داشته باشید. بنابراین در چنین مواقعی و درصورت امکان شارژ الکترونیک و آنلاین شما می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون فوت وقت به صورت آنلاین و الکترونیک پنل خود را شارژ نموده و پیامک های خود را ارسال کنید. همچنین یک پنل پیامکی خوب، آموزش شارژ پنل پیامک را به کاربران خود ارائه می دهد تا بدون مشکل و نگرانی، در هر ساعت از شبانه روز، شارژ پنل خود را انجام دهند.

    امکانات بهترین پنل پیامکی

    • ارسال تکی و گروهی به شماره های دلخواه
    • زمان بندی ارسال در یک زمان معین
    • ارسال منطقه ای به تفکیک استان ، شهر و نوع اعتباری یا دائمی همراه اول
    • ارسال منطقه ای به تفکیک استان ، شهر و جنسیت ایرانسل
    • ارسال منطقه ای به تفکیک استان ، شهر ، سن و جنسیت همراه اول
    • نمایش ریز پیامک ها در ارسال های گروهی و تکی
    • دفترچه تلفن با قابلیت ثبت نامحدود گروه و مخاطب
    • اجرای نظر سنجی پیامکی با قابلیت شمارش خودکار پیامک های دریافتی
    • اجرای مسابقه پیامکی با قابلیت شمارش خودکار پیامک های دریافتی و قرعه کشی بین برنده ها
    • سرویس ارسال و دریافت از طریق url ویژه برنامه نویسان
    • سرویس ارسال و دریافت از طریق webservice ویژه برنامه نویسان
    • پشتیبانی فنی و تیکتی 24 ساعته
    • امکان ثبت نام فوری و فعالسازی در کمتر از 2دقیقه
    • دسترسی به انواع ارسال های تکی و گروهی پیشرفته مثل ارسال هوشمند ، ارسال اختصاصی ، ارسال متناظر ، ارسال دوره ای و…
    • دسترسی به ارسال مشاغل و اصناف
    • دسترسی به انواع ارسال های منطقه ای پیشرفته مانند: ارسال از نقشه ،ارسال شهر و استان ،ارسال کدپستی و…
    • امکان ایجاد دفترچه تلفن شخصی
    • دسترسی به اپراتورهای مختلف ارسال پیامک
    • امکان ارسال پیامک تفکیک جنسیت در اپراتور ایرانسل
    • منشی و پاسخ خودکار
    • امکان ثبت ارسال صوتی
    • ارسال پیامک به مناسبت خاص و یا یادآوری یک رویداد

    شاهوار پیام، بهترین پنل پیامکی

    شاهوار پیام تنها مجموعه خدمات پیامک انبوه در ایران است که پنل اس‌ ام‌ اس را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد این پنل دارای تمام امکانات ارسال اس ام اس و دریافت اس ام اس است ، شما فقط باید اطلاعات خود را وارد کنید و بعد از تایید صحت اطلاعات توسط کارشناسان ، نام کاربری و پسورد برای شما ارسال می شود ،  این مهمترین گزینه است که شاهوار پیام را جز بهترین پنل اس ام اس قرار می دهد.فعال سازی آنی به محض ثبت نام شما بعد از ثبت نام برای پنل اس ام اس رایگان می توانید از پنل اس‌ام‌اس استفاده کنید و نیازی به پرداخت هزینه وجود ندارد ، توجه داشته باشید بعد از ورود به پنل جهت فعالسازی و احراز هویت با ارسال تصویر کارت ملی پنل برای شما فعال خواهد شد .

    ویژگی‌های شاهوار پیام

    ارسال اس ام اس متناسب با بودجه شما

    تعرفه هر اس ام اس در مجموعه شاهوار پیام 35 تومان است. شاهوار پیام با توجه به حقوق کاربران، تعرفه ثابتی برای بسته های پیامکی در نظر گرفته است. اما برخی شرکت های ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه، با توجه به مبلغ خرید شارژ پنل، تعرفه را مشخص می کنند که کاملاً به ضرر کاربر بوده و حقوق کاربران را تضییع می‌کنند.

    ارائه مشاوره توسط کارشناسان با تجربه

    تیم فروش شاهوار پیام به شما کمک می کند با توجه به نوع کسب و کار خود بهترین گزینه برای استفاده از اس ام اس تبلیغاتی را انتخاب کنید ، باید بدانید که پیامک تبلیغاتی هدفمند می تواند در کسب و کار شما تاثیر بسیار مهمی داشته باشد .

    پشتیبانی 24ساعته

    پشتیبانی مجموعه شاهوار پیام در ارائه پشتیبانی در سطح سازمانی و کشوری تخصص بسیار بالایی دارد و شعار مجموعه شاهوار پیام همیشه حق با مشتری است می باشد، همیشه و همه جا در کنار کاربران و نمایندگان خود هستیم و این یک تعهد و ظیفه است ، حضور پشتیبانان بسیار فعال و باتجربه در شاهوار پیام باعث شده که ما در دید مشتریان جزو بهترین پنل اس‌ ام اس باشیم ، هدف ما پشتیبانی با کیفیت در کمترین زمان ممکن است تیم پشتیبانی شاهوار پیام به صورت ۲۴ ساعته آنلاین بوده و از طریق تلفن و تیکت در دسترس و آماده ارائه خدمات می باشد.

    سرور مطمئن و امن

    سامانه پیامک شاهوار پیام با راه اندازی سیستم ssl امنیت را به صورت کامل برقرار کرده است ، همینطور شما می توانید با فعال سازی ماژول با خبر کردن کاربر به محض ورود به شما اس ام اس ارسال شود شاهوار پیام جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از قرار دادن رمز عبور آسان و قابل حدس زدن جلوگیری میکند ، در همین رود مجموعه شاهوار پیام در سال ۱۳۹۸ بر اساس الگوهای تنظیم و مقررات مخابرات رتبه اول بهترین پنل اس ام اس در کشور را کسب کرده است.

    ارائه گزارش ارسال پیامک

    با توجه به سیستم ارسال پیامک شاهوار پیام شما می توانید بعد از هر ارسال در بخش منو گزارشات ارسال ریز گزارشات ارسال خود را اعم از تعداد ارسال های موفق تعداد شماره های خاموش تعداد پیامک های نرسیده و تعداد بلک لیست را مشاهده نمایید.

    بازگشت هزینه

    تمامی خطوط های پیامکی شاهوار پیام و همچنین خط با پیش شماره ۲۰۰۰ به صورت دلیوربیس بوده و حتی برای خطوط همراه اول هزینه شماره خاموش و نرسیده به گوشی را عودت می دهد ، حضور خط ۲۰۰۰ در پنل اس ام اس شاهوار پیام باعث شده که در دیده مشتریان ما جزء بهترین پنل پیامک باشیم .

    ارسال اس ام اس لینک دار

    با توجه به افزایش کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی و معرفی شبکه های اجتماعی خود به افراد شما می توانید از طریق پنل اس ام اس شاهوار پیام اس ام‌ اس لینک دار ارسال کنید در سامانه پیامک شاهوار پیام انواع خطوط باشی پیش شماره ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ وجود دارد ، که می توانید برای ارسال لینک از این خطوط بدون هیچ مشکلی استفاده کنید .

    محیط کاربری آسان

    از آنجایی که مخاطبین پنل اس‌ ام‌ اس افرادی با سطح دانش متفاوت می‌باشد مجموعه شاهوار پیام تمام تلاشش را کرده که بتواند از پنلی استفاده کند که دارای رنگ بندی مناسب و کاربری آسان باشد که شما به هیچ گونه دانش و تخصصی نیاز نداشته باشید و همه چیز به ساده ترین شکل برای شما فراهم باشد محیط پنل اس‌ ام‌ اس کاربر کاملا فارسی و کاربر پسند می باشد و تمام افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کند یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که باعث شده است شاهوار پیام جزو بهتر بهترین پنل اس ام اس باشد محیط کاربری آسان است .

    ارائه ویدیوهای آموزشی

    همانطور که گفتیم این کار با پنل اس ام اس شاهوار پیام بسیار ساده است اما به هر دلیلی امکان دارد افراد هنگام استفاده با پنل اس ام اس سوالی برایشان پیش بیاید و یا به مشکل بخورد به همین دلیل تیم پشتیبانی شاهوار پیام در قسمت ویدیوهای آموزشی پنل اس ام اس سایت به صورت کاملاً واضح برای شما آموزش استفاده از پنل اس ام اس را قرار داده است.

    ایجاد همکار در سامانه پیامکی

    با توجه به خدمات وب سرویس در پنل اس ام اس شاهوار پیام به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد امکان دارد شما مجبور باشید نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار برنامه نویسان قرار دهید به همین دلیل شما می‌توانید برای همکاران خود دسترسی های محدود در نظر بگیرید که وقتی وارد پنل کاربری شما می‌شوند فقط بتوانند به مواردی که شما اجازه داده دسترسی داشته باشند.

    ارائه خط خدماتی عمومی

    خط خدماتی عمومی جهت ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به خطوط بلک لیست در سامانه پیامک شاهوار پیام به صورت رایگان فعال می باشد تا کاربران بتوانند پیامک‌های اطلاع رسانی خود را به راحتی ارسال کنند شاهوار پیام با تمامی افزونه ها سازگار است و بسیاری از افزونه ها نیز به صورت رایگان در پنل اس ام اس شاهوار پیام قرار دارد.

    امکانات شاهوار پیام

    در پنل اس ام اس شاهوار پیام انواع روش های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی وجود دارد تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود و نوع کسب و کار خود اقدام به ارسال پیامک کنند ، شما می توانید به صورت رایگان از تمام امکانات پنل اس ام اس به صورت رایگان استفاده کنید

    جمع بندی

    گفتیم که بازاریابی پیامکی فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان است ، اما تصمیم گیری در مورد اینکه کدام پنل اس ام اس، با توجه به هزینه سرویس و ویژگی هایش مناسب شماست خود یک چالش بزرگ است. برای کمک به شما در پیدا کردن و انتخاب بهترین پنل پیامکی در این مطلب تعدادی از ویژگی‌های بهترین پنل را برای شما آوردیم. به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید پنل مناسب خودتان را انتخاب کنید. شاهوار پیام سعی کرده است در این مقاله مزیت‌های پنل اس ام اس خود را بررسی کند و تمامی قابلیت‌های منحصر به‌فرد سامانه پیامکی را توضیح دهد اما به شما حق می‌دهم که یاد ضرب المثل معروف بیفتید که می‌گوید هیچ بقالی نمی‌گوید ماست من ترش است به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم درصورت هرگونه سال با تیم شاهوار پیام تماس بگیرید و به صورت تلفنی تمامی سوالات خود را مطرح کنیم در نظر داشته باشید که شاهوار پیام تنها سامانه ارسال پیامک در ایران است که به صورت رایگان پنل اس ام اس را در اختیار شما قرار میدهد.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    سامانه ارسال پیامک رایگان
    ارسال پیامک رایگان به چه صورت ممکن است؟

    در این مقاله بخوانید به جرأت …

    پنل sms برای مشاور املاک
    پنل sms برای مشاور املاک

    دفاتر مشاور املاک می توانند با استفاد از پنل پیامکی، پیامک‌های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی خود را بر اساس موقعیت مکانی، سن، جنسیت و… برای مشتریان خود ارسال کرده و بازدهی کار خود را بالا ببرند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *