• پنل اس ام اس
  • 1401/12/10
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 214 بازدید
  • آموزش شارژ پنل پیامک

    در این مقاله بخوانید

    این روزها بازار تبلیغات پیامکی بسیار داغ است و یکی از به صرفه‌ترین راه‌ها برای معرفی کسب و کار همین استفاده از پنل‌های پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی است. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد نحوه استفاده از پنل و همینطور نحوه شارژ پنل پیامکی است. اگر شما هم قصد دارید از پنل پیامکی برای تبلیغ کسب و کارتان و یا برای ارائه خدمات استفاده کنید لازم است ابتدا با نحوه شارژ آن آشنا شوید. ما در ادامه مطلب قصد داریم آموزش شارژ پنل پیامکی را در اختیار شما بگذاریم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

    انواع پنل پیامکی

    همانطور که می‌دانید پنل پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که قادر به ارسال پیامک به تمامی شماره موبایل های کشور با سرعت بسیار بالاست. محتوی این پیامک‌ها بسته به خواست و هدف شما می‌تواند تبلیغاتی، خدماتی، اطلاع رسانی و… باشد. پنل‌های پیامکی بسته به شرکت ارائه دهنده، پکیج‌های متفاوتی دارند که شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها استفاده کنید. نحوه استفاده و نیز شارژ همه پکیج‌ها یکسان بوده و تنها تفاوت آن‌ها در تعرفه اس ام اس است.

    نحوه شارژ پنل پیامکی

    میزان شارژ پنل پیامکی، به استراتژی بازاریابی شما بستگی دارد. درواقع مواردی که بر تعرفه ارسال پیامک تاثیر می‌گذارند را خودتان انتخاب می‌کنید و بر همان اساس هم لازم است که پنل پیامکی را شارژ کنید. از جمله عوامل تاثیرگذار در تعرفه ارسال پیامک می‌توان به ارسال پیامک با نام تجاری و تعداد نفرات دریافت کننده اشاره کرد. به طور کلی حداقل مبلغ شارژ پنل پیامک شاهوار پیام در این لحظه 10,000 تومان است و شما به چند روش می‌توانید پنل پیامکی خود را شارژ کنید که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

    شارژ پنل پیامکی از طریق کارت عضو شتاب

    بعد از اینکه پنل پیامکی دلخواهتان را انتخاب کرده و ثبت نام کردید، یک نام کاربری و رمز عبور به شما داده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید وارد پنل کاربری خود شده و پنل را شارژ کنید. برای این کار کافی است در صفحۀ اصلی، گزینۀ شارژ حساب را انتخاب کنید.
    شارژ پنل پیامکی کارچندان سختی نیست. ساده‌ترین راه استفاده از یک کارت بانکی عضو شتاب است. به این ترتیب مستقیماً به درگاه بانکی متصل می‌شوید و می‌توانید با درج مبلغ مورد نظر و اطلاعات کارت بانکی، پرداخت خود را تکمیل کنید.
    در این روش سیستم مبلغ شارژ را بر اساس درخواستتان محاسبه کرده و تعداد پیامک‌های ارائه شده پس از شارژ را به شما نمایش می‌دهد. علاوه بر این اگر تعداد پیامک خاصی جهت شارژ مد نظر داشته باشید، می‌توانید در قسمت مربوطه تعداد مورد نظرتان را وارد کنید تا مبلغ پرداختی به شما نشان داده شود و بعد مراحل پراخت را طبق روش گفته شده انجام دهید.

    آموزش شارژ پنل پیامک

    شارژ کارت به کارت پنل پیامکی

    یکی دیگر از روش‌های شارژ پنل پیامکی، روش کارت به کارت یا پرداخت بانکی است. در این روش، ابتدا باید وارد قسمت شارژ حساب شوید، سپس نحوه پرداخت موردنظر را انتخاب کنید. بعد از انتخاب پرداخت از طریق فیش بانکی و یا کارت به کارت، مشخصات فیش واریزی خود را وارد کرده و نسبت به شارژ پنل اقدام کنید.
    دقت کنید که روش کارت به کارت و پرداخت بانکی، برعکس شارژ آنلاین، به‌صورت آنی انجام نمی‌شود و نیاز به تأیید مدیریت دارد.

    شارژ پنل پیامکی برای نمایندگی‌ها

    شما می‌توانید با نمایندگی پنل پیامکی از امکانات آن بهره ببرید. به این ترتیب که وقتی کاربری از نمایندگی شما درخواست شارژ کند، بعد از انتقال وجه، به تعداد پیامک از حساب شما کسر شده و به حساب کاربر اضافه می‌شود.
    برای شارژ پنل پیامکی نمایندگی‌ها، امکان ساخت ترمینال برای پرداخت بانکی و شارژ حساب کاربر وجود دارد. همچنین یکی دیگر از روش‌های شارژ حساب کاربر، انتقال موجودی است که به‌صورت دستی توسط نماینده انجام می‌شود.

    دلایل شارژ نشدن پنل پیامکی

    در حالت عادی بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین بایستی پنل شما شارژ شود، در صورتی که شارژ پنل انجام نشده بود به این معنی است که تراکنش ناموفق بوده و مبلغ شارژ به حساب شما عودت داده می‌شود. با این حال اگر تا ۲۴ ساعت بعد از خرید مبلغ خریداری شده عودت داده نشد می‌توانید با پشتیبانی پنل پیامک خود در تماس باشید و پیگیری‌های لازم را انجام دهید.

    به طور کلی هنگام شارژ پنل پیامکی باید به موارد زیر دقت کنید:
    • از مرورگر آپدیت شده گوگل کروم استفاده کنید.
    • هنگام پرداخت حتما فیلتر شکن یا پروکسی خود را خاموش کنید.
    • حتما مبلغ موردنظر برای اعمال شارژ را در بخش مربوطه وارد کنید و سعی کنید از گزینه‌های پیشنهادی توسط مرورگر استفاده نکنید.

    جمع بندی

    تا اینجا دیدید که شارژ پنل پیامکی کار سختی نیست. هر پیامک بسته به نوع محتوا و اپراتوری که آن را ارسال می‌کند، قیمت متفاوتی دارد. بنابراین بسته به اینکه چه نوع پیامکی بخواهید ارسال کنید هزینه شارژ برای شما متفاوت خواهد بود. ما در این مقاله به بررسی چگونگی شارژ حساب پنل پیامک توسط کاربر پرداختیم. دیدید که بعد از انتخاب مبلغ موردنظر برای شارژ در کمتر از چند دقیقه، حساب شما شارژ خواهد شد. با این وجود اگر در هنگام شارژ با مشکلی مواجه شدید و یا سوالی برایتان پیش آمد می‌توانید با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را از پشتیبانان ما بپرسید.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    سامانه ارسال پیامک رایگان
    ارسال پیامک رایگان به چه صورت ممکن است؟

    در این مقاله بخوانید به جرأت …

    پنل sms برای مشاور املاک
    پنل sms برای مشاور املاک

    دفاتر مشاور املاک می توانند با استفاد از پنل پیامکی، پیامک‌های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی خود را بر اساس موقعیت مکانی، سن، جنسیت و… برای مشتریان خود ارسال کرده و بازدهی کار خود را بالا ببرند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *