در این مقاله بخوانید
سوپر مارکتها یکی ازپر مشتری ترین و مهمترین مشاغل هستن که نیازهای روزانه ما را تامین میکنند. امروزه تعداد سوپرمارکتهای بزرگ و کوچک به قدری زیاد شده که رقابت را سخت کرده و به ندرت میتوان سوپرمارکتی را پیدا کرد که مشتری ثابت و دائمی داشته باشد. یکی از راههای برنده شدن در این رقابت استفاده از پنل پیامکی است. این سامانه برپایه ارسال پیامک به مخاطبین و مشتریان شما پایه گذاری گردیده است. شما میتوانید با استفاده از پنل پیامکی پیامکهای متفاوتی با مضامین معرفی، تبلیغ، تبریک و… را برای مشتریانتان ارسال کنید و به این ترتیب فروش خود را بالا ببرید. در این مقاله شاهوار پیام قصد داریم درباره پنل پیامک برای سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها صحبت کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.
کاربردها و مزایای پنل پیامک برای سوپر مارکتها
- میتوانید برای مشاغل هدف خود پیامکهای انبوه منطقهای ارسال کنید.
- میتوانید به صورت غیر حضوری سامانه ارسال پیامک را برای کسب و کارتان فعال کرده و از این روش برای تبلیغات خود بهره ببرید.
- میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال کنید.
- میتوانید به افرادی که در محله شما هستند، بر اساس کدپستی پیامک بفرستید.
- ارسال پیامک با جیمیل نیز امکان پذیر است وشما میتوانید از این ویژگی استفاده کنید.
- میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال کنید.
- میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال کنید.
- امکان ارسال پیامک انبوه با سیم کارت برای شما وجود دارد که با این سامانه میتوانید به خطوط مورد نظر خود پیامک ارسال کنید.
- میتوانید به بانک شماره موبایلهای مشاغل و اصناف دسترسی داشته باشید.
- میتوانید به سرشمارههای رند پیامک ارسال کنید.
- میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را آغاز کنید.
- میتوانید در پنل خود از وضعیت ارسال پیامک مطلع شوید.
- امکان ایجاد گروه مخاطبین و باشگاه مشتریان با عضویت اشخاص در دفترچه تلفن سامانه برای شما وجود دارد.
- امکان برگزاری قرعه کشیهای هفتگی ، ماهانه و سالانه در سوپر مارکت
- امکان ارسال پیامک به مشتریان و مطلع کردن آنها از جشنواره های فروش و…
- وجود ماژول منشی پیامکی در پنل پیامک برای سوپر مارکت
- امکان اطلاع رسانی از جدیدترین روشهای فروش محصولات به مشتریان
- امکان ارسال اتوماتیک پیامک تبریک تولد به مشتریان
- ارسال اخبار به مشتریان سوپر مارکت
- امکان ارتباط با مشتری به صورت مستقیم و جلب رضایت آنها
- امکان ارسال هدفمند پیامک تخفیف به صورت دورهای و منظم
- امکان ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
- امکان ارسال لیست قیمتها
- امکان معرفی کالاهای خاص به گروههای خاص
- امکان ارسال پیامهای تبلیغاتی به مشتریان
- امکان ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان
- به دست آوردن مشتری جدید
- صرفه جویی در زمان و هزینه
امکانات پنل پیامک برای سوپر مارکت
در ادامه به توضیح چند مورد از امکانات پنل پیامک برای سوپر مارکت میپردازیم:
امکان تبلیغات انبوه
بیشترین مشتریان هر سوپر مارکت در هر منطقه، ساکنین همان منطقه هستند. همانطور که گفتیم، شما میتوانید با استفاده از بانکهای اطلاعاتی نقشه گوگل و یا شهر و کد پستی به این افراد پیامک ارسال کنید و آنها را به خرید از محصولاتتان دعوت کنید.
بیشتر بخوانید: پنل پیامک برای بنگاه املاک
تبلیغات پیامکی با دکل منطقهای
شما میتوانید با استفاده از ماژول ارسال از دکل ایرانسل به تمامی شمارههای ایرانسلی که طی 24 ساعت مورد نظرتان از دکل منطقه مد نظرتان استفاده کردهاند، پیامک ارسال کنید.
امکان ارتباط با مشتری
پیش از این هم گفتیم که امکان ارسال و دریافت رایگان پیامک برای تمامی خطوط پنلهای پیامکی سوپر مارکتها وجود دارد. این ویژگی به شما کمک میکند ارتباط موثرتری با مشتریان خود داشته باشید.
دریافت سفارش از مشتری
با دریافت سفارشات به صورت پیامکی میتوانید یک لیست منظم از سفارشات تهیه کرده و به ترتیب به تمامی نیاز های مشتریانتان پاسخ دهید. به این ترتیب دیگر تماسهای تلفنی پی در چی و بی نظمی و اشتباه در ارسال سفارشها نخواهید داشت.
ارسال پاسخ خودکار
با راه اندازی ماژول پاسخ تبلیغاتی میتوانید مشتریان را از دریافت پیامکشان مطلع کنید تا نیازی به تماس تلفنی جهت پیگیری نداشته باشند. علاوه بر این میتوانید هنگام ارسال سفارش، مبلغ و وضیعت سفارش را برای مشتریان خود ارسال کنید.
ماژول دفترچه تلفن
با استفاده از این ماژول نیازی به گرفتن آدرس از مشتریان برای هر سفارش نیست. شما تنها با دریافت پیامک میتوانید به آدرس مخاطب که در دفترچه تلفن ذخیره کردهاید، دسترسی داشته باشید و سفارشاتتان را ارسال کنید. همچنین با استفاده از این ماژول امکان گروه بندی مشتریان نیز وجود دارد و به این ترتیب میتوانید برای هر گروه در بازههای زمانی متفاوت تخفیفاتی ارائه دهید و از طریق پیامک به آنان اطلاع رسانی کنید.
ارائه کوپن تخفیف و پیشنهادات ویژه
شما میتوانید با ارائه این کوپنها هم به مشتریان فعلی و هم به کسانی که تاکنون از شما خرید نداشتهاند پیشنهاد خرید همراه با تخفیف را ارائه دهید. با این راهکار و ارائه قیمتهای منطقی و گاه پایین تر از سایر سوپر مارکت ها و تبلیغ آن از طریق ارسال پیامک مشتریان بیشتری خواهید داشت.
امکان معرفی محصولات
با استفاده از پنل پیامکی میتوانید محصولات جدید موجود در سوپرمارکت را به اطلاع مشتریان برسانید و آنها را در جریان تازه ترین محصولات قرار دهید. همچنین میتوانید اطلاعات لازم در مورد زمان تحویل کالا را نیز برای مشتریان ارسال کنید.
ماژول یادآوری پیامکی
با استفاده از پنل پیامک مشتریانتان را از زمان و مبلغ تسویه حساب آگاه کرده و به این ترتیب به آنها یادآوری کنید که برای تسویه حساب اقدام کنند. حتی میتوانید یک برنامه یادآوری در سامانه تعریف کنید که ماهیانه برای مشتریان بد حسابتان با ذکر مبلغ بدهی، پیامک ارسال کند.
تشکر از مشتریان
همچنین میتوانید از طریق پیامک از مشتریان خوش حساب و یا از مشتریان همیشگی خود تشکر کنید و خاطره ای خوش از خرید برایشان به جا گذارید. این روش به شکل غیر مستقیم در جذب مشتری موثر است.
ارسال پیامک تبریک مناسبتها
شما میتوانید به عنوان فروشگاه خاص مشتری خودتان، برایش تبریک روز تولد و یا مناسبتهای دیگر را بفرستید! یقین داشته باشید در این صورت مشتری نام شما را از یاد نخواهد برد!
جمع بندی
دیدید که امروزه استفاده از پنلهای پیامکی در هر شغل و صنفی کارآمد خواهد بود. اگر شما هم صاحب یک سوپر مارکت یا هستید و قصد دارید برای رونق کسب و کارتان قدمی بردارید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از پنل پیامکی برای سوپر مارکت است. ما در این مقاله سعی کردیم تمام کاربردها و امکانات ااین پنل را توضیح دهیم تا شما به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید. اگر سوالی در این زمینه داشتید و یا قصد خرید پنل پیامکی را دارید میتوانید با شاهوار پیام در ارتباط باشید.