• مقالات
  • 1401/12/17
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 162 بازدید
  • ارسال پیامک براساس کد پستی

    در این مقاله بخوانید

    ارسال پیامک انواع مختلفی داشته که یکی از بهترین و پربازده ترین انواع آن ارسال اس ام اس براساس کد پستی است. اگر قصد دارید تبلیغات پیامکی خود را در منطقه‌ای خاص یا منطقه مربوط به محل کار خود انجام دهید، این روش مناسب‌ترین گزینه برای شما است. این روش، روش مناسبی برای تبلیغات محیطی است و با استفاده از آن می‌توانید اس ام اس‌های خود را در کد پستی مورد نظر ارسال کنید. در ادامه این مقاله به معرفی روش ارسال پیامک بر اساس کد پستی و مزایا و دلایل استفاده از آن می‌پردازیم. تا پایان با ما همراه باشید.

    تبلیغات براساس منطقه

     پنل پیامکی قابلیت ارسال منطقه‌ای پیامک را در اختیار کاربرانش قرار داده که شامل ارسال از روی نقشه و ارسال پیامک بر اساس کد پستی است. ساکنان کلانشهرها می‌توانند از روی نقشه برای مخاطبانشان پیام تبلیغاتی بفرستند. علاوه بر این قابلیت ارسال پیامک از طریق کد پستی برای همه شهرها وجود دارد. به این ترتیب کاربران می‌توانند رنج کد پستی منطقه یا مناطق موردنظرشان را پیدا کرده و سپس برای آن مناطق اس ام اس ارسال کنند.

    دلایل استفاده از ارسال پیامک از طریق کد پستی

    به زبان ساده می‌توان گفت امروزه بسیاری از مردم از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و با توجه به افزایش آمار ارسال و دریافت پیامک، اگر تبلیغات پیامکی با استفاده از کد پستی مناطق به درستی انجام شود بسیار ارزشمند و نتیجه بخش خواهد بود. پس اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی و یا حتی اطلاع رسانی در مناطق جغرافیایی خاصی را دارید بهترین کار استفاده از امکان ارسال پیامک بر اساس کدپستی به مخاطبان است، برای این کار کافی است یک پنل ارسال اس ام اس خریداری نموده و از امکان ارسال از طریق کدپستی آن استفاده کنید.

    تفاوت ارسال پیامک از طریق کد پستی با ارسال bts

    ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که ارسال پیامک بر اساس کدپستی چه تفاوتی با ارسال منطقه‌ای یا ارسال از دکل BTS دارد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد وتفاوت‌های ارسال از طریق کد پستی و ارسال bts را بررسی خواهیم کرد. اما پیش از آن بد نیست بدانیم ارسال bts چیست؟

    پیامک bts یک روش برای ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی است که در‌حال‌حاضر در مکان مورد‌نظر ما حضور دارند؛ ولی لزوما ساکن همان منطقه نیستند. بنابراین در روش bts، امکان ارسال پیامک به همه ره‌گذران و افرادی که همین حالا در محدوده مورد نظر ما هستند، فراهم می‌شود.

    • ارسال bts یا ارسال از دکل ایرانسل همانطور که از نامش پیداست فقط برای شماره‌های ایرانسل امکان پذیر است، اما در ارسال پیامک انبوه با کد پستی محدودیتی برای انتخاب اپراتور وجود ندارد و امکان انتخاب شماره‌های همراه اول نیز برای شما وجود دارد.
    • حداقل تعداد ارسال از دکل ایرانسل برای 50000 نفر است و برای تعداد کمتر این امکان وجود ندارد، اماارسال از طریق کد پستی در این مورد محدودیتی ندارد.
    • ارسال پیامک با کد پستی برخلاف ارسال BTS نیازی به پر کردن فرم مخصوص ندارد.
    • ارسال پیامک با کدپستی بلافاصله انجام می‌شود ولی برای ارسال BTS محدودیت زمانی وجود دارد دو به لحاظ زمانی به صرفه نیست.
    • بعد از ساعت هشت شب امکان ارسال از طریق BTS وجود ندارد، اما ارسال پیامک بر اساس کدپستی از 8صبح تا 10شب فعال است.
    • برخلاف ارسال BTS، درمورد ارسال از طریق کد پستی امکان گزارش‌گیری کامل از پیامک‌های ارسال شده وجود دارد.
    • Bts پیامک شما را فقط برای سیمکارت‌هایی می‌فرستد که طی دو هفته گذشته از دکل منطقۀ موردنظرتان آنتن گرفته‌ باشند، اما ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی، پیامک را به ساکنین منطقه موردنظر ارسال می‌کند.

    مزیت‌های ارسال پیامک از طریق کد پستی

    ارسال اس ام اس از طریق کد پستی مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

    • اولین مزیت آن این است که شما می‌توانید تبلیغات پیامکی‌تان را به دسته‌های کوچک تر تقسیم کرده و به این ترتیب با محدودکردن بازار هدف، تبلیغات خود را جزئی‌تر کنید.
    • در این روش امکان برنامه‌ریزی وجود دارد و برای کسب‌وکارهایی کبا بودجه محدودتر، پیشنهاد می‌شود. درواقع شما می‌توانید بااین روش هر هفته برای یک یا چند محله اس ام اس بفرستید و خیلی سریع‌تر به نتیجۀ دلخواهتان برسید.
    • برقراری ارتباط و افزایش تعامل با مشتری با ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد و رفع نیاز آنان یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک از طریق کد پستی است.
    • این روش به معرفی هدفمند محصولات و خدمات و درنتیجه افزایش فروش و درامد صاحبان کسب و کار کمک می‌کند.
    • ارسال پیامک از طریق کد پستی همچنین باعث افزایش جذب مشتری شده و به برندسازی کمک می‌کند.

    راه‌های ارسال پیامک از طریق کد پستی

    ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی کار چندان سختی نیست. در ادامه مراحل آن را به طور کامل شرح خواهیم داد:

    برای ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی، راحت‌ترین راه پیدا کردن کدپستی از طریق سامانه شرکت ملی پست ایران است. بعد از مراجعه به سایت می‌توانید شهر موردنظرتان را انتخاب کرده و سپس از روی نقشه، منطقه، خیابان، کوچه یا حتی خانۀ موردنظرتان را پیدا کنید. بعد از انتخاب روی اطلاعات واحد کلیک کنید تا رنج کدپستی هر واحد، کوچه یا خانه‌ای را که می‌خواهید، داشته باشید.

    بعد از پیدا کردن رنج کدپستی، وارد محیط کاربری سامانه شوید و سپس از قسمت ارسال بین همراه اول و ایرانسل یکی را انتخاب کنید. در این مرحله در صفحه‌ باز شده پیش رویتان متن مورد نظرتان را بنویسید و عنوان را هم اضافه کنید.

    با استفاده از کد پستی می‌توانید به دو روش تصادفی یا ترتیبی پیامک‌هایتان را ارسال کنید. یعنی یا به صورت رندم برای تعدادی از شماره‌ها پیامک ارسال شود و یا هر بار به ترتیب یک ردیف را انتخاب کند. دقت کنید که اگر ارسال ترتیبی را انتخاب کردید، حتما برای پنل، ردیفی که باید به شماره‌هایش پیامک برود را انتخاب کنید و سپس به مرحله بعدی بروید.

    در آخرین مرحله تعداد شماره‌های منطقه نمایش داده می‌شود که اگر مورد تائید شماست، با تائید و رفتن به مرحلۀ بعدی می‌توانید همۀ ورودی‌ها راچک کرده و سپس ارسال را بزنید تا پیامک بر اساس رنج کدپستی انتخابی‌تان برای همان محله یا محل‌ های منتخب ارسال شود.

    جمع بندی

    ما در این مقاله تمام مطالب لازم و چیزهایی که باید درمورد ارسال پیامک از طریق کد پستی بدانید را در اختیار قرار دادیم. با این وجد اگر هنوز هم در این رابطه سوالی دارید یا احساس می‌کنید نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *