• پنل اس ام اس ، مقالات
  • 1402/01/08
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 152 بازدید
  • پنل sms برای مشاور املاک

    در این مقاله بخوانید

    یکی از چالش‌های بزرگ برای مشاوران املاک، ارتباط با مراجعه‌کنندگان و مشتریان است. بنگاه‌های مشاور املاک معمولاً سرشان شلوغ است و اغلب باید همزمان به عنوان یک مذاکره کننده ماهر، مشاور حرفه‌ای، مدیر فروش و بازاریاب عمل کنند. بنابراین، هر ابزاری مانند پنل sms برای مشاور املاک که بتواند کار را برای آنان آسان کند و به طور همزمان اثربخشی هم ایجاد کند، مفید خواهد بود. در ادامه این مطلب شما را با کاربردهای پنل پیامکی برای مشاورین املاک و مزایای آن آشنا خواهیم کرد. تا پایان با ما همراه باشید.

    پنل sms چگونه به رونق کسب و کار مشاورین املاک کمک می‌کند؟

    شاید فکر کنید که با وجود شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام، پیامک کاربرد چندانی ندارد، اما اگر نگاهی به آمار بیندازیم، می‌بینیم که طبق بررسی‌ها، هر پیامک فارغ از متنی که دارد به‌طور متوسط 2 الی 3 دقیقه پس از ارسال، خوانده می‌شود. درحالی که همه ما به‌عنوان یک کاربر، بیشتر در زمان‌های بیکاری و فراغت به شبکه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنیم. به ‌این ‌ترتیب پنل پیامک کمک می‌کند که با کمترین هزینه و در کمترین زمان، به طیف وسیعی از مخاطبان خود دسترسی داشته باشید.

    قابلیت‌ها و امکانات پنل sms برای مشاور املاک

    همانطور که گفتیم پنل پیامکی می‌تواند در هزینه‌ها و زمان مشاوران املاک صرفه‌جویی کند. از طرفی اولین و مهم ترین قابلیت این سامانه در دسترس بودن آن است؛ چراکه به‌راحتی می‌توانید برای دفتر املاک خود یکی از این پنل‌ها را تهیه کنید. در ادامه به چند ورد دیگر از مهم ترین قابلیت‌های این سامانه اشاره خواهیم کرد:

    ارسال پیامک با استفاده از فیلترهای مختلف

    یکی از نکات مثبتی که می‌توان در مورد پنل اس ام اس مشاوران املاک عنوان کرد، قابلیت دسته ‌بندی مخاطبان است. با توجه به اینکه اطلاعات صاحبان سیمکارت در زمان ثبت ‌نام، ثبت می‌شود، می‌توانید به یک بانک اطلاعاتی جامع دسترسی داشته باشید که بنا به نیاز شما قابلیت اعمال فیلترهای مختلف را دارد. به این ترتیب دفاتر مشاور املاک می‌توانند با توجه به سن، جنسیت یا حتی خریدار یا فروشنده بودن مخاطبان، آن‌ها را به کمک پنل پیامکی دسته‌بندی کنند. با این کار روند ارسال اس ام اس، بسیار مشخص و هدف‌دار خواهد شد.

    ارسال پیامک در یک منطقه یا محله خاص

    برخی از پنل‌های پیامکی این امکان را دارند که فارغ از اطلاعات شخصی یا کاربردی افراد، اس ام اس را برای تمام افراد یک منطقه خاص ارسال کنند. با استفاده از پنل اس ام اس مشاوران املاک، این دفاتر می‌توانند برای تمام شماره‌های موجود در یک منطقه یا محله خاص، پیامکی حاوی اطلاعات فروش این واحد را ارسال کنند.

    ارسال پیامک برای مشاغل خاص

    با استفاده از سامانه اس ام اس و دسته‌بندی‌هایی که بر اساس شغل افراد در آن مشخص شده می‌توان واحدهای اداری و مغازه‌های اجاره‌ای را برای افرادی با مشاغل مرتبطشان، ارسال کرد.

    ارسال پیامک به مشتریان ثابت از طریق دفترچه تلفن

    اگر شما صاحب یک دفتر مشاوره املاک هستید و می‌خواهید فهرست مشتریان خود را طولانی‌تر و ارتباط با آن‌ها را آسان‌تر کنید، می‌توانید به جای تماس یا هر روش دیگری از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی با مشتریانتان در ارتباط باشید و به آن‌ها پیامک ارسال کنید. شما می‌توانید یک لیست از شماره موبایل مشتریانتان را گردآوری کنید و سپس از این شماره‌ها برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی استفاده کنید.

    کاربردهای پنل اس ام اس برای مشاور املاک

    • با ثبت نام پنل اس ام اس املاک می‌توانید برای مشاغل مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
    • شما می‌توانید با ارسال پیامک انبوه در هزینه‌های تبلیغاتی خود صرفه جویی کنید.
    • می‌توانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
    • می‌توانید بر اساس کدپستی برای افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
    • می‌توانید از روی نقشه گوگل برای افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
    • از طریق این پنل‌ها می‌توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید.
    • می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
    • می‌توانید به بانک شماره موبایل ‌های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
    • می‌توانید به سرشماره‌های رند پیامک ارسال کنید.
    • می‌توانید تبلیغات پیامکی برای دفتر املاک خود را اغاز کنید.
    • اطلاع رسانی از فهرست های جدید به مشتریان
    • یادآوری قرارهای ملاقات
    • اطلاع رسانی اخبار فروش ویژه
    • به روی کاغذ درآوردن معاملات
    • ارسال اطلاعات و جزئیات مسکن به مشتریان
    • اطلاع دادن در مورد کیس های اوکازیون

    چه اطلاعاتی را از طریق پنل پیامکی مشاور املاک برای مشتریان ارسال کنیم؟

    امروزه گستره تبلیغات چنان وسیع شده که برای بسیاری از افراد حتی آزار دهنده است. در چنین شرایطی بهتر است با روشی هوشمندانه مخاطبان خود را جذب کنید. در واقع بهتر است برای مورد توجه قرار گرفتن پیامک‌ها، اطلاعاتی را در آن‌ها ارائه کنید که برای کاربران مفید باشند. این اطلاعات شامل موارد زیر هستند:

    • قیمت
    • آدرس ملک
    • نمایش آدرس ملک روی نقشه
    • مشخصات و اندازه ملک یا زمین
    • اطلاعات کافی برای برقرار ارتباط با دفتر
    • امکان تبدیل یا غیرقابل‌تبدیل بودن بهای تعیین‌شده

      مواردی که ذکر کردیم مهم‌ترین اطلاعاتی هستند که می‌توانید در پیامک‌های خود ارسال کنید، با این ‌وجود هیچ محدودیتی برای متن اس ام اس وجود ندارد و شما می‌توانید هرچیزی دیگری را خودتان فکر می‌کنید لازم است به موارد بالا اضافه کنید. اگر می‌خواهید بهترین بازدهی را از این روش دریافت کنید، باید از متن‌های صرفاً تبلیغاتی دور کنید. بهترین راه این است که متنی که ارسال می‌کنید حاوی اطلاعات مفیدی برای مخاطب باشد. در ادامه چند نمونه متن پیامک برای ارسال به مشتریان املاک را برای شما آورده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها الگو بگیرید:

     

    سلام “نام مشتری”! از آنجا که “خانه X” را دوست داشتید، حدس می زنیم این مورد را هم دوست داشته باشید. “لینک به جزئیات خانهY”

    “نام بنگاه املاک”

    “نام مشتری” عزیز، ما تنها درخواست شما را در مورد “املاک X” دریافت کردیم. آیا اطلاعات دیگری وجود دارد که بخواهید در مورد ملک به اشتراک بگذاریم؟

    “نام بنگاه املاک”

    “نام مشتری” عزیز، بابت درخواست شما متشکریم. برای صحبت در مورد فروش خانه چه زمانی مناسب است؟

    “نام بنگاه املاک”

    سلام “نام مشتری”! آیا هنوز علاقه مند به خرید خانه در منطقه X هستید؟ من یک پیشنهاد خوب برای شما دارم!

    “نام بنگاه املاک”

    جمع بندی

    دیدید که استفاده از پنل پیامکی برای مشاور املاک کارها را راحت تر کرده و بازدهی بیشتری نیز خواهد داشت. بنابراین اگر شما هم مشاور املاک هستید حتما به این گزینه فکر کنید. ما در این مقاله شما را با این سامانه و کاربردهای آن در مشاور املاک آشنا کردیم. با این وجود اگر هنوز هم سوالی در این زمینه داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳

    در این مقاله بخوانید در لایحه …

    آموزش ویژگی autofill افزونه دیجیتس
    آموزش ویژگی AutoFill در افزونه دیجیتس

    در این مقاله بخوانید   یکی …

    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *