• مقالات ، پنل اس ام اس
  • 1401/12/12
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 214 بازدید
  • پنل ارسال پیامک به لیست سیاه

    در این مقاله بخوانید

    این روزها حجم پیامک‌های تبلیغاتی آنقدر زیاد شده که بسیاری افراد اقدام به مسدود کردن این پیامک ها کرده‌اند. در این میان برخی از پیامک‌ها برای کاربران هزینه بر بوده و باعث آزار آن‌ها شده و به همین دلیل در سال‌های اخیر نگاه مردم به پیامک‌های تبلیغاتی بسیار بد شده و هر پیامکی را برای خود مزاحم و احساس می کنند و برای مسدود کردن آن‌ها اقدام می‌کنند و در لیست سیاه مخابرات قرار می‌گیرند. ما می‌خواهیم در این مقاله در مورد ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی یا همان بلک لیست مخابراتی صحبت کنیم و راهکارهایی برای ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی به شماره موبایل‌هایی که پیامک تبلیغاتی را بسته‌اند، به شما آموزش دهیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

    لیست سیاه چیست؟

    خطوط بلک لیست، خطوطی هستند که صاحب خط با ارسال کد خاصی به اپراتور مربوطه، درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را اعلام می‌کند. به این ترتیب اپراتور خط شخص را در لیست سیاه مخابراتی قرار داده و دیگر پیامک های تبلیغاتی را دریافت نخواهد کرد.

    چگونه بفهمیم در لیست سیاه پیامک هستیم؟

    خارج شدن از بلک لیست پیامک

    برای اینکه مطمئن شوید که پیامک‌های تبلیغاتی برای شما فعال است یا غیرفعال و در لیست سیاه مخابرات قرار دارید یا نه، چند روش وجود دارد:

    در صورتی که سیمکارت شما همراه اول است عدد 2 را به 8999 ارسال کنید، در صورتی که پیامک تبلیغاتی شما فعال باشد پیامکی با این مضمون برای شما ارسال می‌شود “مشترک گرامی پیامک تبلیغاتی شما فعال است ” اما در صورتی که پیامک تبلیغاتی شما غیر فعال باشد پیامک ارسال شده به شما به این صورت است “مشترک گرامی پیامک تبلیغاتی شما تا 24 ساعت آینده فعال می‌شود.” مشترکین ایرانسل نیز جهت خروج از لیست سیاه ایرانسل می‌توانند عدد 1 را به 5005 ارسال کنند.

    نحوه ارسال پیامک به بلک لیست

    برای ارسال پیامک به بلک لیست به صورت صرفاً اطلاع رسانی و نه تبلیغات، روش هایی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

    ارسال به بلک لیست با خدماتی کردن خطوط اختصاصی

    در این روش می‌توانید با ارسال یک تعهدنامه بابت عدم ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی، پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی خود را به همه خطوط حتی خطوط موجود در بلک لیست مخابرات ارسال کنید. البته دقت داشته باشید که فقط مشترکین خصوصی می‌توانند از این روش استفاده کنند. شرکت‌های دارای شماره ثبت، کدملی و شناسه ثبت در گروه شرکت‌هایی هستند که امکان خروج از بلک لیست برای آنان وجود دارد و می‌توانند ارسال از طریق پنل پیامکی به شماره‌های مسدود و لیست سیاه مخابرات را داشته باشند.

    البته لازم به ذکر است که از این خطوط فقط باید برای اطلاع رسانی و خدمات استفاده شود و اگر از آن‌ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده شود خط مورد نظر مسدود شده و جریمه مالی هم به دنبال خواهد داشت. فعال شدن این خطوط حدود 2 هفته تا یک ماه زمان خواهد برد.

    ارسال به بلک لیست با استفاده از خط خدماتی عمومی

    ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی به لیست سیاه از این طریق برای همه کاربران حقیقی و حقوقی امکان پذیر است. برای استفاده از این روش ابتدا باید با ارسال مدارک شخصی یک شماره اختصاصی تهیه کرده و سپس با ارسال درخواست به بخش پشتیبانی سامانه پیامک، شماره خط بلک لیست اشتراکی را دریافت کنید. این خطوط بلافاصله بعد از دریافت، فعال شده و قابل استفاده خواهند بود.

    از آنجایی که این شماره ها قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابراتی را دارند و در دسترس همه قرار می‌گیرند، پیامک ارسالی ابتدا باید توسط کارشناسان بخش مانیتورینگ تایید شده تا از امکانات ارسال پیامک به بلک لیست برای تبلیغات استفاده نشود. علاوه بر این قبل از هر چیزی یک پیامک جهت تأیید دریافت ارسال پیامک از طرف شما برای کاربر ارسال شده و فقط در صورتی که کاربر تأیید کند، پیامک های اطلاع رسانی شما برای ایشان ارسال خواهد شد. در غیر این صورت کاربر تمایلی به دریافت پیامک های شما را ندارد و در نتیجه پیامک های شما ارسال نخواهند شد.

    بیشتر بخوانید: احراز هویت پیامکی OTP

    نحوه کار با خطوط خدماتی شبیه خطوط تبلیغاتی است و تنها تفاوت آن این است که از این خطوط تنها برای اطلاع رسانی استفاده می‌شود. به این ترتیب همانطور که پیش از این هم گفتیم باید توجه کنید که محتوای پیامک های ارسالی نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد در غیر این صورت از طرف اپراتورهای مربوطه برای شما جریمه در نظر گرفته می‌شود.

    همچنین برای ارسال پیامک به لیست سیاه تنها می‌توانید از لیست شماره‌های اختصاصی خودتان برای ارسال پیامک استفاده کنید و امکان ارسال پیامک به شماره‌های انبوه منطقه‌ای یا مربوط به مشاغل وجود ندارد. در صورتی که به غیر از بانک شماره اختصاصی خودتان به شماره دیگری پیامک ارسال کنید تبلیغاتی محسوب شده و جریمه خواهید شد و خط خدماتی‌تان مسدود می‌شود.

    چند تذکر مهم هنگام ارسال پیامک به بلک لیست

    ارسال پیامک به بلک لیست

    برای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات این نکته را در نظر داشته باشید که به حریم شخصی و حقوق مخاطب و مشتریان احترام بگذارید. زمانی که می‌دانید مخاطب شما علاقه‌ای به دریافت پیام تبلیغاتی ندارد، بهتر است با هیچ ترفندی این کار را انجام ندهید؛ چراکه تاثیر خوبی در برندسازی شما نخواهد داشت.
    سعی کنید یک خبرنامه پیامکی داشته باشید و از طریق آن با مشتریان ثابت خود در ارتباط باشید. چنانچه مشتری شما ازکیفیت خدمات و محصولاتتان راضی باشد و بخواهد همیشه از شما خرید کند، برای دریافت کد تخفیف، آفرهای مختلف و پیشنهادات ویژه، به خواست خودش در خبرنامه عضو شده و از پیام‌های تبلیغاتی استفاده می‌کند.
    امکان ارسال پیام صوتی هم برای شما وجود دارد. برای این کار هم می‌توانید صدای خودتان را ضبط کنید و هم از ربات استفاده کنید. اما دقت کنید که هر 5 ثانیه یک پالس یا پیام صوتی به حساب می‌آید؛ پس تا حد ممکن کوتاه و مختصر صحبت کنید.

    جمع بندی

    دیدید که برای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات هم راه‌هایی وجود دارد. تنها کافی است با این راهکارها آشنا باشید و بهترین روش را انتخاب کنید. ما در این مقاله سعی کردیم تمام اطلاعات لازم برای ارسال پیامک به بلک لیست را در اختیارتان قرار دهیم. با این وجود اگر هنوز هم در این رابطه سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳

    در این مقاله بخوانید در لایحه …

    آموزش ویژگی autofill افزونه دیجیتس
    آموزش ویژگی AutoFill در افزونه دیجیتس

    در این مقاله بخوانید   یکی …

    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *