• مقالات ، پنل اس ام اس
  • 1402/01/29
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 190 بازدید
  • پنل پیامک برای آموزشگاه

    در این مقاله بخوانید

    می‌دانید که مدارس برای ارسال پیامک به والدین یا اطلاع رسانی ثبت نام، غیبت‌ها، جلسه اولیا و مربیان و… نیاز به یک سیستم اطلاع رسانی قوی دارند. امروزه بسیاری از مدارس و موسسات با استفاده از سامانه پیامک هزینه‌های خود را کاهش داده و در وقت خود نیز صرفه جویی می‌کنند. با استفاده از این پنل‌ها مدیران مدارس به راحتی می‌توانند اطلاعیه‌های مربوط به مدرسه را برای گروهی از دانش آموزان و یا والدین آن‌ها ارسال کنند. در ادامه این مطلب از شاهوار پیام کاربردها و مزایای استفاده از این سامانه را شرح خواهیم داد. تا پایان با ما همراه باشید.

    پنل پیامکی برای مدارس چه فایده‌ای دارد؟

    پنل اس ام اس یک سامانه پیامکی است که در مدارس می‌توان به کمک آن یک ارتباط مداوم بین دانش‌آموزان، والدین و مسئولین مدرسه ایجاد کرد. این سامانه هم به مسئولین مدارس و هم به دانش آموزان در ارتقا تحصیلی کمک خواهد کرد. کافی است مسئولین مدرسه بخواهند تعطیلی مدرسه، تغییر ساعات کلاس، روزهای حضور، نمرات یا… را به اطلاع طرف مقابل برسانند. همچنین مدارس می‌توانند از این سامانه برای تبلیغات خود نیز استفاده کنند.

    به جز این‌ها از این پنل برای دریافت پیام از دانش‌آموزان هم می‌توان استفاده کرد. به ‌عنوان ‌مثال اگر بخواهید نظرسنجی از دانش آموزان داشته باشید با دریافت پیامک می‌توانید این کار را انجام دهید.

    لازم به ذکر است شاهوار پیام خطوط خدماتی را به طور رایگان برای مدارس فعال می‌کند و با استفاده از این سامانه ارسال پیامک به خطوط بلک لیست نیز برای مدارس امکان پذیر خواهد بود. به این ترتیب مدارس می‌توانند بدون نگرانی پیامک‌های خود را برای تمام دانش آموزان و اولیا و نیز کادر آموزشی خود ارسال کنند.

    ویژگی‌های پنل پیامکی مدرسه

    • کاملا یکپارچه با تمام بخش‌های سامانه
    • پشتیبانی از ایجاد لیست گروه مخاطبین
    • پشتیبانی از ارسال پیامک‌های انفرادی و گروهی
    • قابلیت دریافت پاسخ پیامک‌ها در پنل مدیریت
    • امکان ارسال نمرات، کارنامه، وضعیت آزمون‌ها و…
    • دریافت خودکار اطلاعات از بخش‌های مختلف سامانه
    • قابلیت ارسال انواع اطلاع‌رسانی‌های مدیریتی و انضباطی
    • امکان برقراری ارتباط بین اولیا، دانش‌آموزان و معلمین

    کاربرد پنل پیامکی برای مدارس

    همانطور که پیش از این هم گفتیم پنل پیامک برای مدارس کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

    بیشتر بخوانید: ippanel چیست؟

    امکان اطلاع رسانی‌های مهم

    گاهی اوقات ممکن است معلم نتواند در مدرسه حضور پیدا کند و یا به هر دلیلی تغییراتی در برنامه درسی ایجاد شود. در چنین شرایطی مدرسه می‌تواند با استفاده از سامانه پیام کوتاه این تغییرات را به راحتی به والدین و دانش آموزان اطلاع دهد. مدارسی که از پنل‌های اس ام اس برای اطلاع رسانی استفاده می‌کنند، خیلی راحت می‌توانند از آشفتگی برنامه دانش آموزان و نارضایتی خانواده‌ها جلوگیری ‌کنند. همچنین زمانی که به دلیل شرایط جوی مدرسه تعطیل می‌باشد، می‌توانید به اولیاء با استفاده از پیامک اطلاع دهید. این کار باعث می‌شود که دانش آموزان و والدین آن‌ها دیگر سردرگم نباشند و نیازی به تماس تلفنی با مدرسه نداشته باشند.

    ارتباط با خانواده‌ها

    خانواده‌ها و والدین دانش آموزان تمایل دارند که اطلاعات لازم درمورد برنامه‌ها و شرایط مدرسه را بدون مراجعه حضوری به مدارس دریافت کنند. اینکه وضعیت مدرسه چگونه است، کلاس‌ها چگونه پیش می‌روند و… وجود این ارتباطات نشان دهنده پویا بودن مدرسه و اهمیت‌دادن آن به دانش آموزان به‌عنوان یک عضو تاثیرگذار در آیندة جامعه است.

    اطلاع رسانی پرداخت شهریه

    برای اینکه لازم نباشد پرداخت شهریه را به دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها یادآوری کرد، مسئولین مدرسه می‌توانند متن پیامک پرداخت شهریه را آمده کرده و برای یاداوری پرداخت بدهی به اولیاء دانش آموز پیامک ارسال کنند و با یک متن مناسب از آن‌ها بخواهند که شهریه را پرداخت کنند. دقت در نگارش متن پیامک پرداخت شهریه نکته بسیار مهمی است؛ چراکه اگر متن پرداخت شهریه با دقت نوشته نشود ممکن است سوء تفاهم ایجاد شود.

    گزارش عملکرد دانش آموزان

    برخی از اولیا و فرزندان تمایل دارند که گزارش عملکرد دوره‌ای فرزندانشان را از طریق اس ام اس از مدرسه دریافت کنند. این کار می‌تواند به صورت دلخواه و با توافق طرفین انجام شود.

    ارسال پیامک‌های درسی و آموزشی

    مدارس می‌توانند با استفاده از پنل پیامکی با ارسال پیامک به دانش آموزان مطالب درسی و آموزشی مثل آموزش لغات یا جملات زبان و … را برای آن‌ها ارسال کنند.

    ارسال پیامک به معلمان

    مسئولین مدرسه همچنین می‌توانند از پنل پیامک مدرسه برای اطلاع‌رسانی به معلمان و کادر مدرسه استفاده کنند. مواردی مثل تغییرات مدرسه، تبریک اعیاد، برنامه‌ریزی‌های جدید، تبریک روز معلم و… را می‌توان از این طریق به اطلاع معلمان رساند.

    تاثیر پنل پیامکی در افزایش درآمد مدارس

    مدارس غیر دولتی می‌توانند در طول سال با استفاده از این پنل‌های پیامکی افزایش درآمد داشته باشند. به این ترتیب که با داشتن بانک شماره کاملی از اولیا دانش‌آموزان که علاقمند به توسعه تحصیلی فرزندان خود هستند می‌توانید اطلاعیه‌های مربوط به برگزاری کلاس‌های آموزشی جدید یا دوره‌های مهارت‌افزایی آن را با پیامک به اطلاع خانواده‌ها برسانید و به این ترتیب درآمد مدرسه را افزایش دهید. به ‌عبارت‌ دیگر در این روش شما یک بانک شماره تخصصی و معتبر دارید که چون به حیطه فعالیت شما علاقمندند، حاضرند برای آن هزینه کنند. این موضوع می‌تواند باعث افزایش فروش و درآمد شما شود.

    مزایای استفاده از پنل پیامک برای مدرسه

    • این روش بهترین، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین روش اطلاع رسانی است.
    • در هرموقع از روز می توانید پیامک را ارسال کرده و اطلاع رسانی کنید.
    • دریافت کنندگان را می توانید انتخاب کرده و ارسال پیام فقط برای آنان باشد. از این رو سامانه پیامکی برای مدارس کارایی زیادی دارد.
    • از این طریق می توانید نتایج آزمون محصلین را به اطلاع والدین آن ها برسانید.
    • با ارسال پیام خانواده ها را از تشکیل جلسات، ساعت و موضوع جلسه با خبر کنید.
    • اطلاع رسانی به والدین از ساعت امتحانات جهت یاداوری به فرزندان.
    • اطلاع رسانی از تشکیل اردوهای علمی تفریحی، تاریخ و محل برگزاری.
    • آگاهی خانواده ها از کلاس های فوق برنامه و کمک آموزشی جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و دیگر موارد.

    جمع بندی

    همانطور که دیدید پنل پیامک برای مدرسه کاربردهای زیادی دارد. به طوری که حتی می‌توانیم بگوییم کاربردهای این پنل در مدارس و در حوزه آموزش ‌و پرورش خیلی بیشتر از سایر حوزه‌هاست. در این مقاله به کاربرد، ضرورت و امکانات ویژه پنل اس ام اس مدارس پرداختیم. امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد. با این وجود درصورت ایجاد هر سوالی و یا برای دریافت مشاوره و راهنمایی و یا خرید پنل پیامکی می‌توانید با کارشناسان شاهوار پیام در ارتباط باشید.

    سوالات متداول

    بله، پنل پیامک برای مدرسه قابلیت دریافت پاسخ پیامک‌ها را در پنل مدیریت سامانه دارد.

    بله، شما می‌توانید با استفاده از این پنل پیام‌های خود را به صورت انفرادی برای دانش‌آموز یا اولیای خاصی ارسال کرده و یا یک لیست از مخاطبین خود ایجاد کرده و پیامک را به صورت دسته‌ای برای گروه خاصی از افراد ارسال کنید.

    بله، پنل پیامکی مدرسه به صورت کاملا یکپارچه با سامانه‌ی همکلاسی طراحی شده و امکان دریافت خودکار اطلاعات از سایر بخش‌های سامانه وجود دارد.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳

    در این مقاله بخوانید در لایحه …

    آموزش ویژگی autofill افزونه دیجیتس
    آموزش ویژگی AutoFill در افزونه دیجیتس

    در این مقاله بخوانید   یکی …

    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    سامانه ارسال پیامک رایگان
    ارسال پیامک رایگان به چه صورت ممکن است؟

    در این مقاله بخوانید به جرأت …

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *