• پنل اس ام اس ، مقالات
  • 1402/01/02
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 257 بازدید
  • آموزش ارسال پیامک از فایل اکسل

    در این مقاله بخوانید

    اگر صاحب کسب و کار هستید، احتمالاً برایتان پیش آمده که بخواهید یک پیام را برای شماره‌هایی که در فایل متنی و اکسل تان ذخیره کرده اید بفرستید. پیشنهاد ما این است که به جای یادداشت شماره تلفن‌ها و ذخیره آن‌ها در موبایل، در اکسل این کار را انجام دهید. ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل یکی از راحت ترین شیوه های ارسال پیامک است که در ادامه این مطلب شما را با این روش و کاربردها و مزایای آن آشنا خواهیم کرد. پس تا پایان با ما همراه باشید.

    کاربردهای ارسال پیامک بر اساس فایل اکسل

    ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس فایل اکسل یکی از بهترین و دقیق‌ترین روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی است. با این روش می‌توانید به افرادی که شماره موبایل آن‌ها را در فایل اکسل ذخیره کرده‌اید، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. در ادامه برخی از کاربردهای مهم استفاده از فایل اکسل در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را بررسی خواهیم کرد:

    طبقه‌ بندی و ایجاد گروه‌های مشخص از مخاطبین

    این قابلیت، امکان ذخیره شماره تلفن‌های همراه را فراهم می‌کند. علاوه بر این می‌توانید از این قابلیت برای طبقه ‌بندی و ایجاد گروه‌های مشخص از مخاطبین و کاربران خود استفاده کنید.

    ارسال پیامک‌های تبلیغاتی دقیق

    با استفاده از این روش می‌توانید از رخ دادن اشتباهات سهوی در هنگام وارد کردن شماره تلفن‌های همراه جلوگیری کنید.

    ارسال کلمات کلیدی

    شما با استفاده از این ماژول، می‌توانید قسمت‌های متفاوت و متغیر پیامک خود را در یک فایل اکسل قرار داده و به صورت منظم و در کوتاه ترین زمان به آسانی پیامک ارسال کنید. معمولاً دفاتر بیمه، مدارس و شرکت‌ها برای ارسال پیامک‌های خود از این ماژول استفاده می‌کنند.

    ارسال پیامک متناظر

    می‌توانید به صورت گروهی و در یک زمان پیامک‌هایی با متن‌های متفاوت به شماره‌های گوناگون، ارسال کنید.
    منظور از پیامک متناظر پیامکی است که متن آن شامل مشخصات کاملا متفاوت با دیگر شماره‌ها می‌باشد که به صورت یکجا و گروهی ارسال می‌شود. به این صورت که در فایل اکسل در مقابل ستون شماره‌ها، پیامک‌هایی که می‌خواهید برای هر شماره ارسال شود را وارد می‌کنید.

    خروجی نرم افزار حسابداری

    خروجی نرم افزار حسابداری در پنل امکان ارسال پیامک به تمامی شماره تلفن‌های همراه کارمندان یک شرکت که در نرم افزار خاصی ذخیره شده‌اند، را فراهم می‌کند.

    نحوه ارسال پیامک از طریق فایل اکسل

    برای این کار ابتدا باید به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شوید و سپس بر گزینه “ارسال پیامک” کلیک کنید. سپس در صفحه گیرندگان روی گزینه “ارسال پیامک با استفاده از فایل اکسل” کلیک کنید.
    دقت کنید که برای ارسال پیامک به صورت فایل اکسل باید کلیه اطلاعات پیامک از قبیل شماره موبایل، متن و… را مانند “فایل نمونه” ایجاد کنید.
    بعد از ایجاد فایل اکسل می‌توانید فایل را انتخاب کرده و سپس روی دکمه “مرحله بعد” کلیک کنید.
    بعد از اضافه کردن فایل اکسل متن پیام مورد نظر را در قسمت متن پیام تایپ کنید. بعد از انتخاب متن پیام، زمان ارسال و خط ارسالی را مشخص کرده و در آخر روی گزینه ارسال کلیک کنید.

    آموزش ارسال پیامک از فایل اکسل
    ارسال پیامک از فایل اکسل

    نکات مهم در ایجاد فایل اکسل

    • دقت کنید که نام صفحه‌ای از فایل اکسل که شماره‌ها درآن قرار دارند، باید Sheet1 باشد.
    • سطر اول فایل اکسل خوانده نمی‌شود؛ بنابراین می‌توانید از آن برای درج عنوان استفاده کنید.
    • ستون اول فایل اکسل باید حتماً شماره موبایل باشد و بقیه ستون‌ها توسط شما تنظیم می‌شود.
    • اگر این فایل از جایی Export شده است، ستون شماره را در یک فایل جدید کپی کنید و حتماً از گزینه paste Options استفاده کرده و سپس گزینه values را انتخاب کنید تا فرمت‌های اضافه حذف گردد.

    بیشتر بخوانید: نحوه خرید پنل پیامک

    نکاتی که در هنگام ارسال از طریق فایل اکسل باید در نظر بگیرید

    • دقت کنید که شماره‌ها در فایل اکسل شماره 0 ابتدا شماره موبایل ذخیره نمی‌‌شود.
    • فرمت فایل اکسل باید xls یا xlsx باشد.
    • هنگام وارد کردن متن پیام از کپی کردن متن خودداری کنید؛ چراکه ممکن است ترتیب کلمات به هم بریزد.
    • اگر شماره تلفن در متن دارید بهتر است گزینه لاتین را برای نمایش اعداد انتخاب کنید که مخاطب بتواند با کلیک بر روی شماره تماس به صورت خودکار شماره گیری کند.
    • اگر می‌خواهید قبل از ارسال پیامک هزینه دقیق پیامک را بدانید با کلیک بر روی هزینه ارسال به صورت کامل نمایش داده می‌شود.
    • برای اطمینان از صحت ارسال پیامک می‌توانید گزارشات ارسال پیامک را در قسمت گزارشات ارسال مشاهده کنید.

    ارسال پیامک به فایل متنی

    در این روش ابتدا شماره ها را در فایل متنی (word یا notepad) ذخیره کنید. دقت کنید که زیر هر سطر یک شماره ذخیره شده باشد و شماره‌ها با فرمت انگلیسی باشد. بقیه مراحل نیز مانند اضافه کردن فایل اکسل است و می‌توانید همان مراحل را تکرار کنید.

    مزیت‌های استفاده از فایل اکسل برای ارسال پیامک

    • شما می‌توانید با استفاده از فایل اکسل شماره های مخاطبین خود را طبقه بندی کرده و در گروه های مشخص قرار بدهید.
    • ارسال پیامک از طریق فایل اکسل یکی از دقیق ترین روش هاست، و از اشتباهات سهوی و وارد کردن شماره های اشتباه جلوگیری می‌کند.
    • شما می‌توانید متن‌های مختلفی برای گروهی از شماره‌ها در یک زمان با فایل اکسل ارسال کنید.

    جمع‌بندی

    می‌دانید که یکی از راه‌های موثر در توسعه و پیشرفت هر کسب ‌و ‌کاری استفاده از پتانسیل‌های موجود در حوزه علم و فناوری است. استفاده از پنل پیامکی برای تبلیغات پیامکی با هدف فروش بیشتر محصولات و معرفی خدمات نیز یکی از این پتانسیل‌ها است. در این مقاله با روش ارسال پیامک از طریق فایل اکسل آشنا شدیم و سعی کردیم تمام اطلاعات لازم در این زمینه در اختیارتان بگذاریم. با این وجود اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید و سوالات و نظرات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    آموزش ویژگی autofill افزونه دیجیتس
    آموزش ویژگی AutoFill در افزونه دیجیتس

    در این مقاله بخوانید   یکی …

    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    سامانه ارسال پیامک رایگان
    ارسال پیامک رایگان به چه صورت ممکن است؟

    در این مقاله بخوانید به جرأت …

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *