• مقالات ، پنل اس ام اس
  • 1402/01/31
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 283 بازدید
  • اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    در این مقاله بخوانید

    یکی از کاربردهای پنل پیامکی که کمتر به آن پرداخته شده، اتصال آن به انواع نرم افزارهای اداری است. یکی از این نرم افزارها، نرم افزار هلو است که نرم افزاری مالی است و امکان ارسال پیامک در آن وجود دارد. به این ترتیب نرم افزار هلو امکان جذابی برای حفظ ارتباط بیشتر با مشتری و  انتقال اطلاعات مفید به کاربران و طرف حساب های موجود در نرم افزار را با اتصال به پنل پیامکی به وجود خواهد آورد. برای آشنایی بیشتر با نحوه اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو و نیز نحوه ارسال پیامک از  نرم افزار هلو تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

    نرم افزار هلو چیست؟

    همانطور که گفتیم، نرم افزار هلو یکی از نرم افزارهای معتبر و مفید در رابطه با حسابداری است که شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلفی برای انجام امور مالی خود از آن استفاده می‌کنند. این نرم افزار بخش‌های مختلفی دارد که خصوصیات زیادی در هرکدام از این بخش‎ها نهفته است. یکی از بخش‌هایی که کسب و کا‌رها می توانند از آن در نرم افزار هلو استفاده کنند، اتصال به پنل پیامکی است. در واقع با انجام این کار، نرم افزار به پنل پیامکی شما متصل شده و به این ترتیب می‌توانید بسیاری از فرآیندها را به وسیله پیامک به اطلاع کارکنان مجموعه برسانید.

    امکانات نرم افزار هلو

    • امکان ارسال پیامک حسابداری در زمان دریافت و پرداخت
    • امکان ارسال پیامک در زمان صدور فاکتور
    • امکان ارسال پیامک در زمان تسویه فاکتور
    • امکان ارسال اس ام اس در زمان ثبت و اصلاح فاکتور
    • امکان ارسال پیامک خودکار در زمان سررسید چک
    • امکان ارسال پیامک مانده حساب به طرفین حساب
    • امکان ارسال پیامک تسویه حساب به مشتریان
    • امکان ارسال پیامک یادآوری اقساط
    • امکان ارسال پیامک در زمان سررسید اقساط
    • امکان ارسال پیامک تبریک تولد و مناسبت‌ها به صورت خودکار برای مشتریان و اعضای مجموعه
    • امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی و تبلیغات به تمامی مشتریان حتی خطوط بلک لیست

    نحوه اتصال نرم افزار هلو به پنل پیامک

    اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که برای ارسال پیامک از طریق نرم‌ افزار حسابداری هلو، باید جدیدترین نسخه‌ این نرم ‌افزار را نصب کنید که امکانات ارسال اس ام اس را داشته باشد؛ چراکه نسخه‌های قدیمی نرم ‌افزار قابلیت ارسال پیامک را ندارند.

    بعد ازنصب نرم افزار برای اتصال به سامانه ارسال پیامک، ابتدا به منوی تنظیمات نرم افزار بروید. اگر منوی تنظیمات، گزینۀ تنظیمات سرویس‌دهنده داشته باشد، برنامه قابلیت ارسال پیامک را دارد. حالا می‌توانید پیامک‌های موردنظرتان را از همین طریق ارسال کنید.

    برای ارسال پیامک از طریق نرم ‌افزار حسابداری هلو، باید آن را به یک پنل وصل کنید. این اتصال از دو طریق، مودم و پنل به ‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. در ادامه هر کدام را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد:

    ارسال پیامک از طریق مودم

    در این روش اول باید یک سیم‌کارت را داخل مودم بگذارید و سپس مودم را به کامپیوتر وصل کنید و با پرداخت شارژ ماهیانه به اپراتور، شروع به ارسال پیامک کنید.

    ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی

    روش دوم ارسال پیامک با نرم‌افزار حسابداری هلو از طریق اتصال به سامانه پیامکی است. همانطور که می‌دانید، پنل پیامکی قابلیت ارسال پیامک انبوه از طریق وب ‌سرویس را دارد. وب‌سرویس امکان ارسال پیامک به مخاطبان را با سرعت بیشتر و در حجم بالاتری برای شما فراهم می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که نیاز به ارسال پیام از طریق نرم‌افزار حسابداری هلو دارند، این روش را انتخاب می‌کنند و به سراغ پنل پیامکی می‌روند.

    برای اتصال نرم‌افزار هلو به پنل پیامکی، کافی است آدرس وب ‌سرویسی که با نرم‌ افزار سازگاری دارد را وارد کرده و سپس نام کاربری و رمز عبور را بنویسید. بعد از وارد کردن شماره گیرنده و فرستنده در بخش مورد نظر، می‌توانید ارسال پیامک را شروع کنید.

    نحوه اتصال نرم افزار هلو به پنل پیامک

    نرم افزار هلو به تنهایی کاربردهای زیادی دارد و امکان اتصال به پنل پیامکی نیز یکی از بهترین کاربردهای آن است که مزایای بسیاری هم دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ارسال پیامک از طریق نرم ‌افزار حسابداری هلو، این امکان را برای حسابداران فراهم می‌کند تا به راحتی گزارش‌های مالی را برای مشتریان بفرستند. با اتصال این نر‌م ‌افزار به سامانه پیامک، همچنین می‌توانید در مواقع لزوم به طور خودکار پیامک ارسال کنید. علاوه بر این‌ها می‌توانید هم‌زمان با صدور فاکتور، اطلاعات مالی را نیز برای مشتری پیامک کنید.
    • ارسال‌ پیامک‌های تسویه حساب، یادآوری اقساط، تسویه فاکتور خرید و فروش، یادآوری مربوط به چک و دیگر اطلاعات و یادآوری‌های مهم مالی از جمله مواردی هستند که می‌توان از طریق پنل پیامکی برای مشتری ارسال کرد.
    • اتصال نرم‌افزار هلو به سامانه پیامک، ارتباط با مشتری را آسان‌تر می‌کند. بنابراین با اتصال به پنل پیامکی می‌توانید در شرایط مختلف ارتباط و تعامل با مشتری را حفظ کنید.
    • استفاده از پیامک در زمینه‌های مختلف فروش، یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی است که از طریق اتصال نرم افزار هلو به پنل پیامکی انجام می‌شود.

    جمع بندی

    همانطور که مطالعه کردید، اتصال به پنل پیامکی مزیت‌های بیشتری نسبت به مودم دارد. اگر شما از افرادی هستید که در شرکت و یا مجموعه خود برای کارهای حسابداری و امور مالی از نرم افزار هلو استفاده می کنید و قصد دارید فرآیندها و فعالیت‌های شرکت را سازماندهی و هدفمند کنید، بهتر است از پنل پیامکی استفاده کنید. در این مقاله سعی کردیم نحوه اتصال نرم افزار حسابداری هلو را به پنل پیامکی شرح دهیم. همچنین به مزیت‌ها و ویژگی‌های آن نیز اشاره کردیم تا تصمیم گیری را برای شما راحت‌تر کنیم. با این وجود می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شاهوار پیام در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که شاهوار پیام خطوط خدماتی را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد و همچنین امکان ارسال به شماره‌های بلک لیست نیز برای شما وجود خواهد داشت.

    در انتهای این مقاله، امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید و این مقاله توانسته باشد در این راستا، مطالبی جامع، ارزشمند و مفید را به شما مخاطبین گرامی، ارائه داده باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *