• مقالات
  • 1401/12/21
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 212 بازدید
  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

    در این مقاله بخوانید

    ارسال پیامک از روی نقشه گوگل یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی است که امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. این روش یکی از قابلیت‌های سامانه پیامکی است که به کمک آن می‌توانید به صورت هدفمند به کاربرانی که در محدوده مورد نظرتان هستند پیامک ارسال کنید. در ادامه با این روش و کاربردها و مزایای آن و همچنین تفاوت آن با سایر روش‌ها آشنا خواهید شد. تا پایان با ما همراه باشید.

    کاربردهای ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

    ارسال پیامک از روی نقشه این امکان را فراهم می‌کند که پیامک‌ها به افرادی که در هنگام خرید سیم‌کارت، آدرس مورد‌نظرتان را اعلام کرده‌اند، ارسال ‌شوند؛ بنابراین با این روش شما می‌توانید با خیال راحت پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده و مطمئن باشید که پیامک به دست افرادی که در منطقه مورد‌نظرتان سکونت دارند، می‌رسد.

    تفاوت‌های ارسال پیامک از روی نقشه و ارسال با دکل bts

    در روش ارسال پیامک از روی نقشه گوگل، پیامک شما به افرادی ارسال می‌شود که در زمان خرید سیم‌کارت، آدرس منطقه هدفتان را اعلام کرده‌اند. اما به کمک ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS می‌توانید به افرادی که در همان لحظه از مخابرات محدوده شما سرویس می‌گیرند، پیامک ارسال کنید. تفاوت دیگر این است که سرویس ارسال پیامک BTS فقط توسط اپراتور ایرانسل ارائه می‌شود، اما برای ارسال پیامک از روی نقشه محدودیتی از نظر نوع اپراتور وجود ندارد.

    بیشتر بخوانید: سامانه پیامک ippanel

    تفاوت‌های ارسال پیامک از روی نقشه و ارسال براساس کد پستی

    در واقع بانک شماره موبایل در ارسال پیامک بر اساس کد پستی و ارسال پیامک از نقشه گوگل یکی است و تفاوتی با هم ندارند. تنها تفاوت در این است که ارسال از روی نقشه آسان تر است. به این ترتیب در این روش نیازی نیست خود شما یکی یکی کدهای پستی را وارد کنید. کافی است از روی نقشه منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

    مزایای ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

    ارسال پیامک از روی نقشه 3 مزیت مهم نسبت به دیگر روش‌های ارسال دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

    جذب هم محله‌ای‌ها

    با استفاده از این روش مشتریانی که در مجاورت کسب‌و‌کار شما زندگی می‌کنند به‌راحتی ترغیب می‌شوند تا برای رفع نیازهایشان به شما مراجعه کنند. به این ترتیب روابط و مراودات شما با مشتریان‌تان بیشتر می‌شود. به هرحال این طبیعی است که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از آرایشگاه، باشگاه، فروشگاه، رستوران و امکانات موجود در محل زندگی خودشان، خدمات دریافت کنند. پس با این روش افراد نزدیک به محل کارتان را جذب خواهید کرد.

    افزایش تعداد مشتریان دائم

    شما با اطلاع‌رسانی درست در یک محدوده می‌توانید تعداد مشتریان دائمی خودتان را افزایش دهید. درواقع تکرار خرید یا دریافت خدمات توسط مشتریان آن‌ها را به مشتریان دائم شما تبدیل می‌کند و همین امر باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما می‌شود. مطمئناً خرید یک محصول یا استفاده از یک خدمات توسط مشتری اتفاق بسیار خوشایندی است، اما نکته‌ای که شما را به یک کسب‌و‌کار موفق تبدیل می‌کند، تکرار خرید مشتریان است.

    کاهش هزینه تبلیغات

    استفاده بهینه از هزینه تبلیغات یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک از روی نقشه گوگل است. مشخص کردن محدوده جغرافیایی این امکان را به شما می‌دهد که به طور هدفمند به مشتریان حاضر در یک منطقه دسترسی داشته باشید دسترسی هدفمند به این ترتیب می‌توانید بازاریابی شخصی‌تری داشته باشید. با این روش شما کاملاً هدفمند هزینه‎ تبلیغات‌تان را ساماندهی می‌کنید.

    محدودیت ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

    روش ارسال پیامک از روی نقشه یک مشکل دارد و آن، محدود بودن تعداد شهرهای تحت پوشش است. در حال حاضر این روش تنها برای شهرهای بزرگ و مرکزی ایران در دسترس بوده و امکان ارسال از روی نقشه برای سایر شهرستان‌ها ممکن نیست.

    آموزش ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

    ارسال پیامک از روی نقشه کار سختی نیست. برای این کار ابتدا وارد پنل خود شده و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

    ابتدا روی آیکون ارسال از روی نقشه کلیک کنید. یک فهرست شامل نام شهرها پیش روی شما قرار می‌گیرد. با انتخاب هر یک از شهرها نقشه کامل آن شهر باز می‌شود.

    بعد از باز شدن نقشه کامل، کافی است روی محدوده مورد نظرتان در نقشه کلیک کنید. با کلیک روی هر محدوده، چند رقم ابتدایی کد پستی آن منطقه به همراه تعداد شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن، به شما نمایش داده خواهد شد.

    در ارسال پیامک از روی نقشه این امکان برای شما وجود دارد که از شماره‌های موجود در آن محدوده، تعداد دلخوا‌ه‌تان را انتخاب کرده و اپراتور مورد نظرتان برای ارسال پیامک را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این موارد روی گزینه ثبت کلیک کنید.

    در این مرحله صفحه‌ای مقابل شما باز می‌شود که از کشوی بالای این صفحه می‌توانید خط و شماره‌ای را که قصد دارید پیامک‌تان با آن ارسال شود، انتخاب کنید. محتوای پیامک خودتان را در بخش متن پیامک نوشته و در بخش عنوان ارسال، عنوانی را جهت ذخیره در سامانه وارد کنید. پس از آن در قسمت نحوه ارسال روش ارسال خودتان را به شکل تصادفی یا ترتیبی تنظیم کنید.

    بعد از انجام تنظیمات و کلیک روی دکمه تایید صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که درصورت لزوم می‌توانید تعداد شماره‌های درخواستی و ردیف انتخابی را در آن ویرایش کنید. حالا می‌توانید روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید.

    در نهایت اطلاعات ارسال از قبیل متن پیامک، تعداد شماره‌های صحیح، ردیف ارسالی و هزینه ارسال به شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید از این قسمت، زمان ارسال پیامک ها را مشخص کرده و سپس روی دکمه تایید کلیک کنید. در این مرحله پیامک شما در وضعیت منتظر تایید قرار دارد و پس از اینکه برای مخاطبان ارسال شد، وضعیت آن به ارسال شده تغییر می‌کند.

    هزینه ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

    هزینه ارسال پیامک از نقشه گوگل به نوع بسته‌ای که برای پنلتان خریداری کرده‌اید بستگی دارد. لازم به ذکر است که در ارسال از نقشه گوگل مپ شما میتوانید با هر یک از خطوط یا پنل پیامک تبلیغاتی تبلیغاتی 1000 تا 5000 و ارسال سیمکارتی پیامک خود را ارسال کنید.

    جمع بندی

    در این مقاله سعی کردیم تمام اطلاعات لازم درمورد ارسال پیامک از روی نقشه را در اختیار شما بگذاریم. دیدید که این روش مزیت‌هایی نسبت به دیگر روش‌ها دارد و تنها ایراد آن محدودیت در شهرهای تحت پوشش است. با این وجود اگر در کلانشهرها زندگی می‌کنید این روش مناسب‌ترین و بهینه‌ترین گزینه برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی است. درصورتی که برای انتخاب روش ارسال پیامک به مشاوره و راهنمایی نیاز داشتید می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *