• مقالات ، پنل اس ام اس
  • 1402/01/04
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 248 بازدید
  • ارسال sms از طریق اینترنت

    در این مقاله بخوانید

    اگرچه با روی کار آمدن برنامه‌های سوشال مدیا یا همان شبکه‌های اجتماعی مثل واتساپ و تلگرام، ارسال اس ام اس کمی از رونق افتاده، اما همچنان پابرجاست و طرفداران خودش را دارد. با این وجود افراد بسیاری با دلایل مختلف، دنبال راهی برای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت هستند. ارسال پیامک از طریق اینترنت باعث بهتر دیده شدن کسب و کارها و رونق فعالیت مجموعه‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی شده و شما می‌توانید با استفاده از این روش به صورت دسته جمعی برای افراد یا گروه هایی که شماره آن‌ها را دارید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. ما در ادامه این مطلب شما را با این روش آشنا خواهیم کرد. تا پایان با ما همراه باشید.

    ارسال رایگان اس ام اس از طریق اینترنت

    ارسال اس ام اس با اینترنت رایگان نیست، اما بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه است. شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق اینترنت فقط به یک پنل پیامک نیاز دارید و با خرید سامانه پیامکی می‌توانید از طریق اینترنت پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید.

    البته برخی شرکت‌ها این امکان را به شما می‌دهند که بدون پرداخت اولیه و به صورت کاملا رایگان ثبت نام کرده و به طور محدود از سرویس‌های پیامکی آن‌ها استفاده کنید. اگر پس از مدتی استفاده متوجه شدید که این سرویس رایگان پاسخگوی نیازهای شما نیست می توانید با پرداخت حق عضویت پنل خود را ارتقا دهید. در واقع شما می‌توانید برای مدت کوتاهی از نسخه تستی این شرکت‌ها استفاده کنید.

    جهت اطلاع از امکانات بسته رایگان و تعرفه ارسال از پنل پيامک رايگان شاهوار پیام کلیک کنید.

    چگونه از طریق اینترنت پیام ارسال کنیم؟

    همانطور که گفتیم برای ارسال sms از طریق اینترنت پیش از هر چیز به یک پنل پیامکی احتیاج دارید، تا بدون موبایل، با هزینه مناسب و با صرفه‌جویی در وقت و انرژی ارسال پیامک انبوه به مشتریان و مخاطبان خود را شروع کنید. روند کار پنل‌های پیامکی تقریباً مشابه است و در ادامه به طور مختصر این روند را برای شما شرح خواهیم داد:

    ثبت نام

    ابتدا باید در یک سامانه پیامکی عضو شوید تا بتوانید پیامک ارسال کنید. این نکته را در نظر بگیرید که ارسال پیامک از طریق اینترنت رایگان نیست و بهتر است از پنلی استفاده کنید که نسخه تستی داشته باشد. در این صورت می‌توانید اگر پنل مناسب کارتان نبود، مبلغ پرداختی را پس بگیرید.

    ارسال پیامک تست

    بعد از ثبت نام می‌توانید ارسال را شروع کنید، اما بهتر است قبل از اینکه به‌صورت انبوه ارسال پیامک داشته باشید، یک‌بار متن پیامک را به شکل تستی برای خودتان ارسال کنید تا هم از درستی مراحل انجام کار مطمئن شوید و هم نمای پیامک‌ را در صفحۀ موبایل ببینید.

    شروع ارسال

    بعد از ارسال تست و اطمینان از عملکرد پنل، می‌توانید ارسال اصلی را شروع کنید. برای شروع این کار ابتدا باید روی دکمه ارسال کلیک کنید تا همۀ ابزارها نمایش داده شود و بتوانید ابزار موردنظرتان را برای ارسال پیامک انتخاب کنید.

    اگر شماره‌ها را در فایل اکسل دارید می‌توانید فایل مورد نظر را وارد سامانه کنید. برای این کار از منوی دفترچه تلفن وارد شده و درقسمت مدیریت گروه یک گروه با نام دلخواهتان ایجاد کنید. سپس روی گزینه بارگزاری فایل اکسل کلیک کرده و فایل اکسل مورد نظر خودتون رو بارگزاری کنید.

    اگر شماره‌ها را به صورت اکسل ندارید، می‌توانید شماره‌ها را به صورت دستی وارد کنید و یا از برنامه‌هایی استفاده کنید که از مخاطبین شما خروجی بگیرد و به فایل اکسل تبدیل کند و در نهایت فایل نهایی را به ترتیبی که گفته شد بارگزاری کنید.

    آموزش ارسال پیامک از فایل اکسل را مطالعه بفرمایید.

    ارسال پیامک اینترنتی به صورت منطقه‌ای

    ارسال پیامک منطقه‌ای یکی از بهترین روش‌های ارسال و به معنای ارسال پیامک به افرادی است که در منطقه مورد نظر ما ساکن هستند یا رفت و آمد داشتند. ارسال پیامک منطقه‌ای می‌تواند به کل شهر، ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک بر اساس نقشه، ارسال پیامک بر اساس پیش شماره و ارسال بر اساس آنتن bts ایرانسل صورت بگیرد.

    ارسال اس ام اس اینترنتی بر اساس نقشه

    برای این کار کافی است شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید تا نقشه کل شهرتان برای شما باز شود. حال می‌توانید منطقه مورد نظرتان را انتخاب کرده و ارسال پیامک را انجام دهید.

    دریافت پیامک از طریق اینترنت

    با خرید سامانه پیامکی شما می توانید دریافت پیامک از طریق اینترنت را نیز انجام دهید و یک خط اختصاصی پیامکی تهیه نمایید تا بتوانید با استفاده از دایورت پیامک و قابلیت صندوق انتقادات پیامکی و… پیامک های دریافتی به این سرشماره اختصاصی را در پنل پیامکی از طریق اینترنت مشاهده کنید.

    روش‌های ارسال اس ام اس از طریق گوگل

    تنها مزیتی که ارسال اس ام اس با استفاده از گوگل دارد این است که ارسال اس ام اس ناشناس با جیمیل و در کل ارسال پیامک ناشناس در ایران به حساب می‌آید. برای ارسال اس ام اس رایگان با استفاده از گوگل، پرکاربردترین‌ها شامل موارد زیر است:

    1. استفاده از افزونه‌های گوگل کروم
    2. استفاده از وبسایت‌های رایگان مثل Globfone و یا TxtDr ،Afreesms
    3. ارسال اس ام اس از طریق ایمیل که البته به ارسال پیامک با شماره خارجی نیز معروف است. یعنی نیازمند یک شماره خط یا سیم کارت غیر ایرانی هستید.


    البته یکی از جذاب‌ترین روش‌های ارسال sms تکی از طریق اینترنت به تمام دنیا وبسایت Talksms.com است. برای استفاده از این وبسایت فقط کافی است که شماره موبایل خود را با پیش شماره +98 وارد کنید. با ارسال کد فعالسازی دیگر شما عضو این مجموعه هستید و می‌توانید روزانه یک پیامک رایگان به هر جای دنیا که بخواهید ارسال کنید.

    بیشتر بخوانید: شماره 9000 برای کجاست؟

    جمع‌بندی

    ارسال sms از طریق اینترنت با استفاده از روش‌های مختلف قابل انجام است؛ اما برای اینکه نتیجه بهتری به دست آورید، توصیه می‌شود سامانه پیامکی مطمئنی را خریداری کنید تا بتوانید از مزایای آن به خوبی استفاده کنید. شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره با ما در ارتباط باشید و سوالاتتان را از کارشناسان ما بپرسید و در نهایت اقدام به خرید پنل کنید.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳

    در این مقاله بخوانید در لایحه …

    آموزش ویژگی autofill افزونه دیجیتس
    آموزش ویژگی AutoFill در افزونه دیجیتس

    در این مقاله بخوانید   یکی …

    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *