• مقالات ، پنل اس ام اس
  • 1401/10/19
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 233 بازدید
  • پیامک lbs همراه اول

    پیامک lbs  چیست؟ تبلیغات از این روش می‌تواند موثر باشد؟؛ گسترش فناوری و پیشرفت امکانات تلفن همراه، مزایای بسیاری دارد. در کدام دوره از تاریخ انسان‌ها می‌توانستند در لحظه از امکانات پیش رویشان باخبر شوند و به طور زنده راجع به محصولات و خدمات پیرامون پیام دریافت کنند؟ یکی از پربازده‌ترین و موثرترین روش‌های تبلیغات در حال حاضر، ارسال پیامک تبلیغاتی است‌. بسیاری از ما وقتی نام ارسال پیام تبلیغاتی را می‌شنویم، تنها چند اس ام اس کلافه کننده به یادمان می‌آید که برای تبلیغات هتل در آن سر دنیا یا خرید خانه در استانبول و… دریافت کرده بودیم و جز کلافگی فایده‌ای برایمان نداشتند!

    ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که وقتی این تبلیغات برای خود ما جذاب و کاربردی نبوده‌اند؟ چطور امید داشته باشیم تبلیغات پیامکی ما برای مردم جذاب و کارامد باشند؟ برای ارسال پیام انبوه با بازدهی بالا، تنها و تنها لازم است تبلیغات پیامکی خود را هدفمند کنید. چطور؟! با ارسال پیامک lbs  یا پیامک لحظه ای! سرویس ارسال پیامک لحظه ای (Live ) بر مبنای موقعیت مکانی مشترکین در لحظه فعالیت می‌کند و به همین خاطر هدفمندی و رضایتبخشی بیشتری دارد.

     به عنوان مثال در این سرویس ارسال پیامک شما می‌توانید تعیین کنید برای مشترکین حاضر در منطقه ۱ تهران پیام ارسال شود. حتی می‌توانید این محدوده را به یک مجتمع بزرگ، نمایشگاه، محوطه و.. کاهش دهید! اینگونه تنها افرادی که در آن نزدیکی هستند پیام شما را دریافت کرده و به احتمال بیشتری درخواست‌تان را خواهند پذیرفت.

    پیامک lbs دقیقا چیست و چه کار می‌کند؟

    LBS کلمه‌ای اختصاری از عبارت Location Based Service  به معنای “سرویس مکان مبنا” است. این قابلیت در قالب نرم افزاری برای مشترکین اپراتور همراه اول ایجاد شده و این امکان را به فرستنده پیامک‌های انبوه می‌دهد که به مشترکینی در محدوده خاص پیام بفرستند. این محدوده خاص، در حقیقت محدوده آنتن دهی دکل‌های lbs  همراه اول است.

    هنگامی که ارسال پیامک lbs  یا پیامک لحظه ای را سفارش داده و محدوده‌ای برای آن مشخص می‌کنید، مشترکینی از همراه اول که در محدوده حضور داشته و یا در حال تردد در آن باشند، پیام تبلیغاتی (معرفی محصولات و خدمات، خوش آمدگویی، تبریک و..) شما را دریافت خواهند کرد. این پیام بسیار سریع و کاملا لحظه‌ای ارسال می‌گردد و تاخیری در ارسال آن وجود ندارد.

    ارسال پیامک زنده همراه اول

    ارسال پیامک LBS همراه اول یا BTS ایرانسل؟

    پیش از اینکه همراه اول از قابلیت جدید تبلیغات خود به صورت ارسال پیامک لحظه‌ای lbs رونمایی کند، سرویس پیامک مکان مبنایی از اپراتور ایرانسل در اختیار کاربران قرار گرفته‌ بود. این سرویس که به عنوان ارسال پیامک BTS شناخته می‌شود، سیستم ارسال پیامی مشابه lbs  دارد. با این تفاوت که اولا مشترکین این سرویس، متعلق به ایرانسل هستند؛ و دوم اینکه bts حالت ارسال پیام نیمه لحظه‌ای دارد و کاملا آنلاین نیست. (چرا؟)

    در واقع این سرویس مکان مبنا، اطلاعات مکان مشترکین خود را به طور لحظه‌ای آپدیت نمی‌کند. بلکه این بروز رسانی را به صورت هفتگی انجام می‌دهد. اگر بخواهید از سرویس ارسال انبوه پیامک BTS ایرانسل استفاده کنید، باید پیش از ۷۲ ساعت محدوده را مشخص نمایید تا در این زمان شناسایی شماره‌های مشترکین برای ارسال پیام انجام شود.

    با این تفاسیر پیامک lbs  برای نخستین بار امکان ارسال پیامک لحظه ای بر مبنای موقعیت مکانی مشترکین همراه اول را فراهم می‌کند. و از آنجایی که مشترکین همراه اول از دیگر اپراتورها بسیار بیشتر هستند و این سرویس به طور کاملا آنلاین فعالیت می‌کند، حتما پر بازده و رضایتبخش خواهد بود.

    آیا پیامک lbs همان پیامک منطقه‌ای است؟

    ممکن است وقتی ارسال پیامک بر مبنای موقعیت مکانی را بشنویم، تصور کنیم lbs با پیامک‌های منطقه‌ای تفاوتی ندارد. اما در واقع اشتباه بزرگی است اگر پیامک lbs  را همان پیامک منطقه‌ای بدانیم! چرا که اساس این سرویس‌های ارسال پیامک به طور کلی از هم متفاوت است. پیامک‌های انبوه lbs  کاملا جنبه سرعتی و تبلیغات لحظه‌ای دارند. در حالی که پیامک‌های منطقه‌ای از لحاظ زمانی چندان کارآمد نیستند.

    در واقع این تفاوت به منبع و مبنای پیدا کردن مخاطب برای ارسال پیامک بازمی‌گردد. در ارسال پیامک lbs مخاطبان به طور لحظه‌ای از میان مشترکین همراه اول که در محل حضور دارند انتخاب می‌شوند. در حالی که مبنای تشخیص مکان برای ارسال پیامک منطقه‌ای، کد پستی و آدرس افراد است. معمولا این کد پستی‌ها چندان بروز هم نیستند و از بانک شماره‌هایی با نزدیک به دو سه سال قدمت اطلاعات برداشته می‌شوند‌. از این جهت است که پیامک‌های منطقه‌ای هدفمندی کمتری دارند و بازدهی‌شان به هیچ عنوان با پیامک lbs قابل قیاس نمی‌باشد.

    ارسال پیامک lbs بهترین روش تبلیغات است چون...

    ممکن است وقتی ارسال پیامک بر مبنای موقعیت مکانی را بشنویم، تصور کنیم lbs با پیامک‌های منطقه‌ای تفاوتی ندارد. اما در واقع اشتباه بزرگی است اگر پیامک lbs  را همان پیامک منطقه‌ای بدانیم! چرا که اساس این سرویس‌های ارسال پیامک به طور کلی از هم متفاوت است. پیامک‌های انبوه lbs  کاملا جنبه سرعتی و تبلیغات لحظه‌ای دارند. در حالی که پیامک‌های منطقه‌ای از لحاظ زمانی چندان کارآمد نیستند.

    در واقع این تفاوت به منبع و مبنای پیدا کردن مخاطب برای ارسال پیامک بازمی‌گردد. در ارسال پیامک lbs مخاطبان به طور لحظه‌ای از میان مشترکین همراه اول که در محل حضور دارند انتخاب می‌شوند. در حالی که مبنای تشخیص مکان برای ارسال پیامک منطقه‌ای، کد پستی و آدرس افراد است. معمولا این کد پستی‌ها چندان بروز هم نیستند و از بانک شماره‌هایی با نزدیک به دو سه سال قدمت اطلاعات برداشته می‌شوند‌. از این جهت است که پیامک‌های منطقه‌ای هدفمندی کمتری دارند و بازدهی‌شان به هیچ عنوان با پیامک lbs قابل قیاس نمی‌باشد.

    بیشتر بخوانید: تعرفه پنل پیامک

    1. هدفمند و پربازده است.

    “هدفمندی” نکته بسیار ظریف اما مهم و تاثیرگذار در بازدهی تبلیغات پیامکی و به طور کلی همه انواع تبلیغات است. مخاطبان خود را هدفمند انتخاب کنید تا شانس بیشتری برای جذب مشتری داشته باشید. در ارسال پیامک لحظه‌ای بر مبنای موقعیت مکانی مشترکین، احتمال بیشتری دارد مخاطبین شما درخواست‌تان برای خرید و بازدید از محصولات و خدمات را بپذیرند. چراکه از فضای خرید و دنیای کسب و کار شما چندان دور نیستند. تنها نیاز به یک جرقه و جاذبه از سوی شما دارند تا به سوی‌تان بیایند که آن جرقه هم با محتوای پیام ایجاد می‌شود!

    2. بخش وسیعی از مشترکین را در بر می‌گیرد.

    همراه اول بیشترین مشترکین را در بین عناوینی چون رایتل و ایرانسل و… دارد. بنابراین وقتی از سرویس ارسال پیامک آن استفاده می‌کنید، محدوده وسیع‌تری از مخاطبان را از پیام خود آگاه می‌سازید. این نرخ تبدیل مخاطب به مشتری وفادار را افزایش می‌دهد.

    3. سریع و لحظه‌ای پیام ارسال می‌کند.

    این مهمترین مزیت پیامک lbs نسبت به پنل پیامک منطقه‌ای و مانند آن است. این سرعت کمک می‌کند پیام به طور هدفمندتری به مخاطب منتقل شده و بازدهی بیشتری داشته باشد. گیرندگان پیام همه در محدوده نزدیک کسب و کار محلی حضور دارند و توجه بیشتری به پیام تبلیغات خواهند کرد‌.

    4. امکان حذف شماره‌های تکراری را دارد.

    در هر بار ارسال پیامک انبوه lbs می‌توانید شماره‌های تکراری را حذف نموده و تبلیغات خود را گسترش دهید.

    5. امکان تعیین ساعت ارسال پیام را دارد.

    با این قابلیت اگر در ساعتی خاص قصد برگزاری جشنواره، گذاشتن تخفیف و.. را داشته باشید، به راحتی می‌توانید ساعت مورد نظر خود را برای اطلاع رسانی مخاطبان نزدیک تعیین نمایید. خوب است بدانید که بازه زمانی معمول ارسال پیامک lbs ، ۹ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر است.

    پیامک لحظه ای- پیامک LBS

    6. از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.

    پیامک لحظه ای از روش‌های زودبازده تبلیغات آنلاین است که نسبت به دیگر روش‌ها بازدهی فوق العاده بهتری دارد. با این حال این روش از مناسبترین قیمت برخوردار است و نسبت به بازدهی بالای خود، هزینه به صرفه‌ای دارد.

    سخن پایانی

    زندگی در عصر تکنولوژی جذابیت‌های زیادی دارد و بستر وسیعی را برای پیشرفت کسب و کار شما فراهم می‌کند. حال که غالب مردم بیشترین ساعات روز خود را در دنیای مجازی و قاب پرهیاهوی تلفن همراه سپری می‌کنند، هوشمندانه است عمده تبلیغات خود را به دنیای آنلاین اختصاص دهید‌. از روش‌های پر بازدهی چون پیامک‌های کوتاه و تاثیرگذار تبلیغاتی بهره ببرید و مشتریان وفادار برند خود را جذب کنید. ارسال پیامک lbs  از ایتم‌های فوق العاده جذاب و کارآمد تبلیغات پیامکی است که به زودی از طرف همراه اول، در سراسر ایران در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

    سوالاتی درباره ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی

    خیر! یکی از ویژگی های بی نظیر این نوع تبلیغ، ارسال پیامک در لحظه به کلیه عابران و مشترکین در منطقه انتخابی شما می باشد.

    همانطور که می دانید بازاریابی تبلیغاتی پیامکی یکی از پربازده ترین نوع تبلیغات می باشد. پیامک لحظه ای با وجود هزینه مناسب، نرخ بازگشت فوق العاده بالایی دارد. برای اطلاع از تعرفه این نوع ارسال، با ما از طریق ارسال تیکت یا تماس تلفنی، در تماس باشید.

    پاسخ ما به سوال شما خیر است. تنها تکمیل یک فرم که شامل زمان ارسال پیامک، مختصات جغرافیایی منطقه و متن پیامک شماست، سرآغاز فروش بی نظیر شما خواهد بود.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳

    در این مقاله بخوانید در لایحه …

    آموزش ویژگی autofill افزونه دیجیتس
    آموزش ویژگی AutoFill در افزونه دیجیتس

    در این مقاله بخوانید   یکی …

    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *