• مقالات ، پنل اس ام اس
  • 1401/09/17
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 413 بازدید
  • پنل پیامک تبلیغاتی

    پنل پیامک تبلیغاتی، آری یا نه؟ این روزها برای بازاریابی استفاده از سامانه پیامک تبلیغاتی بسیار پیشنهاد می‌شود. اما آیا این شیوه تبلیغ سودمند است؟ با ما همراه باشید. در این مطلب پس از بیان مقدمه‌ای در پاسخ به چرایی استفاده از سامانه ارسال پیامک به طور هدفمند برای تبلیغات، به شرح مزایا و معایب به کارگیری این روش خواهیم پرداخت، تا در صورت تمایل برای انتخاب روش بازاریابی از طریق پنل اس ام اس انبوه، آگاهانه عمل شود. امروزه بازاریابان هر حوزه در ارتباط با مخاطبین هدف خود واقعا خلاقانه عمل می‌کنند.

    در واقع به لطف تکنولوژی، آنان گزینه‌های مختلفی را برای تبلیغ و بازاریابی دارند و می‌توانند بهترین گزینه را متناسب با آن‌چه که برای آن تبلیغ می‌کنند و با توجه به مخاطب خود با هدف اصلی جذب حداکثری انتخاب می‌کنند. رادیو، تلویزیون و چاپ به عنوان مدیاهای سنتی، هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ این سه قدرتی دارند که در یک کمپین تبلیغاتی معجزه می‌کنند.

    با این حال، صرف نظر از آن‌که به کارگیری هر یک از آن‌ها چقدر می‌تواند سودآور باشد، قطعا استفاده از آن‌ها هزینه‌بر خواهد بود و هر کسب و کار یا برندی نمی‌توانند از پس آن برآید. علاوه بر این عصر، عصر تکنولوژی و استفاده بسیار از موبایل هوشمند، کامپیوتر و تبلت است که همین امر تفاوت فاحشی در نوع بازاریابی ایجاد کرده است. در جامعه کنونی، بازاریابی به وسیله ایمیل، تبلیغ به کمک پنل پیامک انبوه (بازاریابی پیامکی) و مارکتینگ توسط شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام بهترین روش‌ها برای تبدیل مخاطب بالقوه به مخاطب و مشتری بالفعل و گردش مالی عالی شناخته می‌شوند.

    بر اساس آمار موجود افراد شاغل، سالخوردگان و حتی دانش آموزان به دلیل سبک زندگی جدید، حق داشتن یک تلفن همراه هوشمند را دارند. با توجه به این حقیقت، بازاریابی اس ام اسی به کمک پنل پیامک در حال تبدیل شدن به یک انتخاب برتربرای تبلیغات است. به کمک پیامک که هزینه آن نسبت به دیگر شیوه‌ها کم‌تر است، صاحبان کسب و کار و افراد بازاریاب می‌توانند به روز رسانی‌ها و تخفیف‌ها را در سریع‌ترین زمان و به طور مستقیم برای جامعه هدف ارسال کنند. البته با این وجود هنوز هم این شیوه در کنار تمامی مزایا، معایبی دارد که می‌بایست آن‌ها را لحاظ نمود.

    مزایای استفاده از پنل پیامک تبلیغاتی

    از مهم‌ترین مزایا استفاده از پنل پیامک تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    نرخ بالای مشاهده پیام

    بر اساس آمار، بالغ بر نود درصد پیام‌های دریافتی توسط مخاطبین باز شده و دیده می‌شوند. این اتفاق به بالا رفتن احتمال خرید و جذب مشتری یا مخاطب کمک بسزایی می‌کند.

    صرفه‌جویی در هزینه‌ها

    هزینه ارسال پیامک و استفاده از پنل پیامک نسبت به دیگر شیوه‌های بازاریابی کم‌تر است و افراد می‌توانند با صرف مقدار نسبتا معقولی پول بازاریابی کرده و به فروش و ارائه خدمات بیش‌تر دست پیدا کنند.

    تبلیغات هدفمند و بی واسطه

    به کمک پنل پیامک تبلیغاتی، بازاریابی کاملا هدفمند و بی‌واسطه خواهد بود. در واقع از قابلیتهای پنل اس ام اس می‌توان به ارسال هدفمند پیام اشاره کرد؛ افراد می‌توانند جامعه هدف خود را مطابق با سن، جنسیت، شغل و مواردی از این دست محدود کرده و برای آن‌ها به طور مشخص پیامک ارسال نمایند.

    رابط کاربری آسان

    پنل پیامک تبلیغاتی مبتنی بر وب است و افراد می‌توانند پس از خرید پنل پیامک و دیدن آموزش ابتدایی توسط مشاوران خبره به راحتی از پنل مورد نظر برای ارسال، دریافت و مدیریت پیام‌ها استفاده کنند و کم‌تر دچار سردرگمی شوند.

    بانک شماره به روز

    اگر که پنل پیامک معتبر و خوب انتخاب شود کسب و کارها می‌توانند به بانک شماره تلفن‌ همراه به روز دست پیدا کنند. به روز بودن لیست شماره‌ها احتمال دریافت و خوانش توسط جامعه هدف را بالا می‌برد.

    دوست‌دار محیط زیست

    می‌توان این چنین گفت که ارسال پیامک به کمک پنل پیامک تبلیغاتی به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. به عنوان مثال چاپ تراکت یا بنر کاغذی باعث اتلاف درخت و چوب که نقش حیاتی در حفظ محیط زیست دارند، می‌شود.

    جذاب

    ارسال پیامک برای بازاریابی می‌تواند جذاب باشد. کسب و کارها می‌توانند در متن نوشته شده، خلاقیت به خرج داده و علاوه بر جذب مخاطب مسیرهای ارتباطی دیگر را معرفی کنند.

    قابلیت اطمینان بالا

    اس ام اس‌ها همانند ایمیل‌ لازم نیست که از فیلترهای خاصی عبور کنند، از این رو می‌توان مطمئن بود که پیام ارسالی اسپم نشده و به دست مخاطب می‌رسد.

    مزایا استفاده از پنل پیامک تبلیغاتی

    و اما معایب استفاده از سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی عبارتند از:

    محدودیت کاراکتر پیامک

    عموما هر پیامک از 70 کاراکتر تشکیل شده است. این تعداد ممکن است برای تبلیغات کافی نباشد از این رو شخص می‌بایست یه جای یک پیام 70 کاراکتری، دو پیامک ارسال کند که این امر هزینه را بالا می‌برد.

    عدم امکان ارسال فایل صوتی

    عموما از طریق پیامک یا همان اس ام اس فایل صوتی وفایل‌های تصویری ارسال نمی‌شود و برای تبلیغات غیر متنی بهتر است از مسیری دیگر همچون بازاریابی ایمیلی استفاده کرد.

    ناگفته نماند که شاهوار پیام ارسال پیامک صوتی را جزو امکانات پنل‌های پیامکی خود معرفی کرده است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این باره با بخش مشاوره مجموعه تماس بگیرید.

    واکنش منفی نسبت به پیامک‌های تبلیغاتی

    مردم به پیامک‌هایی که ناخواسته برای آن‌ها ارسال می‌شود ممکن است واکنش منفی نشان‌دهند. از این رو بهتر است، زمان ارسال پیام مناسب و جذابیت آن نیز حفظ شود. علاوه بر این به دلیل افزایش پیامک‌های جعلی، مردم نسبت به پاسخ دادن به پیامک‌های دریافتی محتاط هستند، پس لازم است پیام با قوانین حفظ حریم خصوصی افراد مطابقت داشته باشد و مشخص باشد که پیام دقیقا از سمت چه کسی ارسال شده است.

    جمع بندی

    درباره پنل پیامک تبلیغاتی، مزایای بسیاری که دارد و معایبی که همانند هر روش بازاریابی و تبلیغی می‌تواند داشته باشد در این مقاله صحبت شد. صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کمک به محیط زیست، جذابیت، ارتباط بی‌واسطه و رابط کاربری آسان به عنوان مزابا و محدودیت در تعداد کاراکترها و واکنش منفی نسبت به پیام‌های ناخواسته از معایب این روش معرفی شدند.

    سوالات متداول

    این کار اصلا سخت نیست و به دلیل رابط کاربری تحت وب سامانه ارسال پیامک شاهوار پیام هر شخصی می‌تواند تنها با خرید یکی از پلن‌های ارائه شده توسط این سامانه و اخذ مشاوره و آموزش اولیه از کارشناسان مجرب مجموعه، ارسال پیامک به صورت انبوه را به شکل هدفمند در راستای جذب مشتری آغاز کند.

    بله این امکان وجود دارد. شما می‌توانید با ثبت‌نام و خرید پلن رایگانی که توسط سامانه شاهوار پیام ارائه شده است و تمامی امکانات لازم از جمله ارسال پیامک بر اساس مشاغل، سن، جنسیت و bts ، دریافت پیامک و ارسال پیامک زمان‌دار را دارا می‌باشد برای ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام کنید.

    جواب این سوال «خیر» است. تنها یکی از کاربردهای سامانه ارسال پیامک یا همان پنل پیامکی تبلیغات است و از دیگر کاربردهای آن می‌توان به اطلاع رسانی درون یا برون سازمانی و بالا بردن میزان تعامل با مخاطبان در جهت حفظ آنان به کمک نظرسنجی، طرح مسابقه و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳

    در این مقاله بخوانید در لایحه …

    آموزش ویژگی autofill افزونه دیجیتس
    آموزش ویژگی AutoFill در افزونه دیجیتس

    در این مقاله بخوانید   یکی …

    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *