• مقالات ، پنل اس ام اس
  • 1401/09/21
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 434 بازدید
  • پنل sms

    از موثرترین مسیرهای بازاریابی در جهت حفظ و جذب مشتری، استفاده از پنل sms است. سامانه ارسال پیامک انبوه سرویسی است که خدمات ارسال پیامک انبوه را از طریق بستر نرم افزاری برای مشتریان براساس شرایط مدنظر (سن، جنسیت، شهر، منطقه، شغل و…) فراهم می‌سازد تا به کمک آن بتوانند آن‌چه را که می‌خواهند در قالب اس ام اس برای مخاطین هدف که بسیار خواهند بود به آسانی ارسال کنند.

    تلفن همراه، جهان با این همه عظمت وبزرگی را به اندازه کف دست کوچک می‌کند و این از شگفتی‌های تکنولوژی و دنیای مبتنی بر آن است. استفاده از موبایل در حال افزایش است و بازار جهانی از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای دستیابی به مشتریان خود استفاده می‌کند. ارسال پیامک توسط موبایل محدودیتی ندارد و کسب و کارهای مختلف به آسانی می‌توانند به مخاطبین هدف در کل دنیا دست پیدا کنند. آمارها نشان‌دهنده آن است که 65 درصد از جمعیت جهان یعنی 5 میلیارد نفر پیامک ارسال و دریافت می‌کنند که از این تعداد 98 درصد پیامک‌های دریافتی باز می‌شوند و این خود گویای آن است که مردم آنچه که برایشان ارسال شده را می‌بینند.

    علاوه بر این با شیوع اپیدمی کرونا در دو سال گذشته در الگوهای خرید و کسب خدمات مختلف تغییر قابل توجهی ایجاد شده و اتکا به گوشی هوشمند بیش از پیش شده است. از این رو ارسال اس ام اس به کمک پنل sms یکی از کانال‌های موثر در امر مارکتینگ یا همان بازاریابی است؛ که به کسب و کارها اجازه می‌دهد که با سرعت بالایی توسعه پیدا کرده و بازدهی موثری داشته باشند.

    با تیم شاهوار پیام همراه باشید تا در ادامه بیش‌تر در این باره بدانید.

    مزایا و معایب استفاده از پنل sms

    استفاده از سامانه ارسال پیامک انبوه همانند هر سرویس دیگری مزایا و معایبی دارد که برای شناخت بهتر آن می‌بایست از آن‌ها آگاه شد. در ادامه به بعضی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود.

    مزایای استفاده از پنل sms

    • دیده شدن پیامک

    همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره شد نزدیک به 90 درصد پیامک‌های دریافتی توسط افراد در کل جهان باز شده و دیده می‌شوند. این اتفاق امر خوشایندی است چرا که حتی اگر که شخصی نسبت به پیامک تبلیغاتی نظری منفی داشته باشد با باز کردن آن ممکن است به خدمات مورد نیاز خود دست پیدا کند.

    • هدفمند بودن

    از قابلیت‌های پنل sms و ارسال پیامک به کمک آن امکان هدفمند سازی مخاطبین است. در واقع ممکن است کسب و کاری در حوزه زنان فعالیت دارد، پس جامعه هدف (شماره تلفن‌ها) بر اساس جنسیت فیلتر می‌شوند یا ممکن است کسب و کاری ارائه دهنده خدمات به معلمان است، در این صورت جامغه هدف مطابق با شغل فیلتر شده و پیامک‌ها برای معلمان ارسال می‌شوند.

    • مارکتینگ مستقیم و بی‌واسطه

    از مهم‌ترین مزایا سامانه ارسال پیامک به شکل انبوه، مارکتینگ مستقیم و ارتباط بدون واسطه است. در واقع به کمک پنل پیامک پیام از کسب و کار به مشتری بالقوه ارسال می‌شود بدون آن‌که شخصی در این بین باشد.

    • کاربری آسان

    استفاده از پنل sms آسان است و به دلیل قابلیت‌هایی که دارد می‌توانند یک بانک اطلاعاتی مطلوب را در اختیار کسب و کار قرار دهد.

    معایب استفاده از پنل sms

    • ایجاد نگرش منفی نسبت به کسب و کار

    برخی افراد که تعداد آن‌ها کم نیست، از این‌که پیامک‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند، ناراضی هستند از این رو این احساس نارضایتی ممکن است باعث شود فرد در ارتباط با کسب و کار نگرشی منفی پیدا کند.

    • محدودیت در کاراکتر

    هر پیامک فارسی 70 کاراکتر است و این می‌توانند در نوشتن پیام محدودیت ایجاد کند؛ البته جای نگرانی نیست! چرا که افراد می‌توانند پیامک خود را در تعداد کاراکتر بالاتری بنویسند (دو پیامک شوند یا بیش‌تر) و سپس ارسال کنند اما خب مقداری هزینه بالا می‌رود.

    • عدم امکان ارسال فایل تصویری و صوتی

    پیامک یا اس ام اس (sms-short message service) همانطور که از نام آن پیداست، در معنای پیام کوتاه است؛ پیامی که متشکل از کاراکتر می‌باشد. در این سرویس امکان ارسال صوت یا تصویر وجود ندارد.

    موارد استفاده از پنل sms

    در این مطلب به صورت ویژه به نقش پنل sms در مارکتینگ اشاره شده است، اما این امر بدان معنا نیست که تنها کسب و کارها، آن هم برای تبلیغ و بازاریابی از سامانه ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند، بلکه این سامانه کاربردهای دیگری نیز برای اشخاص و ارگان‌های دولتی و خصوصی خواهد داشت که برخی از آن‌ها عبارتند از:

    • اطلاع رسانی درون سازمانی یا در بخش گسترده و بر اساس شرایط خاص
    • نظر سنجی و افزایش تعامل با مخاطبان
    • بالا بردن میزان وفاداری مشتری با ارسال پیامک در روزهای خاص مثل تولد.

    نحوه استفاده از سامانه ارسال پیامک انبوه

    و اما پس از پرداختن به مزایا و معایب و همچنین کاربردهای دیگر پنل sms نوبت به نحوه استفاده از آن می‌رسد. این سامانه پیامک مبتنی بر نرم افزار و وب است از این رو نیازی نیست افراد به مخابرات مراجعه و از آن‌ها درخواست ارسال پیام داشته باشند. افراد متقاضی برای این کار می‌بایست از طریق سامانه ارائه‌دهنده خدمات ارسال پیامک انبوه اقدام کنند. در واقع آن‌ها لازم است ابتدا در سایت ارائه‌دهنده خدمات ثبت‌نام کرده و با انتخاب و خرید پلن یا سرویس مورد نظر در زمانی کوتاه پیامک تبلیغانی خود را به جامعه هدف ارسال کنند.

    البته کسب و کارها در هنگام خرید پنل sms باید به این مورد توجه داشته باشند که با برنامه‌ریزی کار خود را جلو برده و مطابق با هدف خود عمل نمایند. در واقع آن‌ها پیش از خرید لازم است اهداف خود را از این نوع مارکتینگ مشخص کنند تا هزینه‌ای که صرف می‌کنند در جهت افزایش فروش و جذب مشتری باشد.

    مجموعه شاهوار پیام با بیش از ده سال سابقه فعالیت در این زمینه چندین پنل اس ام اس نظیر پنل پیامک رایگان، پنل پیامک اقتصادی و پنل حرفه‌ای را با قابلیت‌های گوناگون و با قیمتی مناسب طراحی کرده و در اختیار متقاضیان قرار داده است تا آنان بتوانند پنل مناسب را انتخاب و در زمانی‌ کوتاه از آن برای بازاریابی یا دیگر موارد استفاده کنند.

    جمع بندی

    در این مطلب به صورت کلی تلاش شده علاوه بر بیان مزایا و موارد استفاده از پنل sms و آشنایی مختصر با آن به ارتباط تنگاتنگی که با مارکتینگ یا همان بازاریابی دارد اشاره شود تا کسب و کارها به اهمیت آن در این باره پی برده و در صورت لزوم از آن برای بالا بردن فروش و تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل استفاده کنند.

    سوالات متداول

    بله؛ ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل امکان پذیر اما سخت است. افراد می‌توانند برای تعداد بی‌شماری شماره تلفن از طریق یک خط، پیامک ارسال کنند اما قابلیت‌هایی که یک پنل یا سامانه پیامک دارد و به بازخورد مثبت می‌انجامد را نخواهد داشت. سامانه پیامک انبوه متشکل از بانک شماره از اپراتورهای مختلف است و قابلیت ارسال پیام برای یک گروه خاص بر اساس رده سنی، جنسیت، مکان زندگی و … را دارد، اما ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل هیچ یک از این‌ قابلیت‌ها را ندارد.

    برای بازاریابی به کمک پنل sms توجه به این چهار نکته الزامی است: به کارگیری یک شناسه خاص برای افزاش تعامل و شناخته شدن برند توسط مخاطبین (تا با دیدن آن فرستنده پیام را باز تشخیص داده و آن را باز کنند)، نظارت دائمی بر کمپین ارسال پیامک انبوه و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای هدف‌گذاری‌های آینده، غنی‌سازی محتوا، انتخاب چند کانال بازاریابی و ادغام آن با مارکتینگ پیام کوتاه.

    برای ثبت‌نام و خرید پنل sms به سایت شاهوار پیام مراجعه کرده و با کلیک بر گزینه “ثبت‌نام” پلن خود را انتخاب و در عرض چند دقیقه آن را فعال کنید. البته شما می‌توانید با بخش مشاوره ارتباط گرفته و از نکته نظرات کارشناسان مجموعه در راستای داشتن انتخاب و خریدی درست بهره‌مند گردید.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳

    در این مقاله بخوانید در لایحه …

    آموزش ویژگی autofill افزونه دیجیتس
    آموزش ویژگی AutoFill در افزونه دیجیتس

    در این مقاله بخوانید   یکی …

    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *