• مقالات
  • 1401/09/02
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 382 بازدید
  • پنل پیامک انبوه

    قطعاً برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین و ایجاد یک پل ارتباطی میان مشتریان خود، نیاز به پنل پیامک انبوه خواهید داشت. حتما برایتان پیش آمده است که در حال ثبت نام در سایتی هستید و برای ادامه روند کار کدی به گوشی شما پیامک خواهد شد و باید کد را داخل سایت وارد نمایید تا بتوانید به عنوان کاربر در سایت ثبت نام کنید.

    حالا به نظر شما چرا باید حتما کد را پیامک کرد؟ مگر نمی توان بدون ارسال اس ام اس انبوه به مشتریان اطلاعات و مشخصات آن ها را داشته باشیم؟ اگر بخواهیم در این خصوص شفاف سازی کنیم، امنیت مسئله مهمی بوده که باید به آن توجه شود. وقتی که کد به گوشی مشتری پیامک می شود، احساس رضایت دو طرفه به طور کامل حس خواهد شد. مشتری در ذهن خود می گوید که از سایتی معتبر خرید نموده ام و شما به عنوان مدیر سایت به راحتی می توانید شماره مشتریان را برای ارسال خبرنامه و یا فعالیت هایی از این دست داشته باشید.

    سامانه پیامک انبوه

    سامانه پیامکی انبوه توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود، اما شما باید از شرکتی پنل پیامکی انبوه را خریداری کنید که پشتیبانی بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می نماید. برخی صاحبان مشاغل آنلاین ممکن است ندانند که سامانه پنل پیامکی چیست و صرفا همکار یا دوستی به آن ها توصیه نموده باشد که از سامانه ارسال پیامک به مشتریان استفاده نمایند. شاهوار پیام با ارائه پکیج هایی متنوع متناسب با نوع کسب و کار شما فعالیت نموده و به کارفرمایان خدمت رسانی می کند.

    ارسال اس ام اس انبوه

    برای ارسال اس ام اس انبوه چه کار باید کرد؟ شما باید یک سری اقداماتی را در سایت خود اعمال نمایید تا بتوانید پیامک را به مشتریان خود ارسال نمایید. ارسال به صورت دستی انجام نخواهد شد و این کار توسط سیستم به صورت خودکار و با ورود هر شماره همراه آغاز به کار می نماید. البته برای مناسبت ها و ارسال تخفیف ها شما باید یک سری اقداماتی را خودتان انجام دهید.

    پکیج های ارائه شده سامانه های ارسال اس ام اس انبوه به صورت رایگان، اقتصادی و حرفه ای به مشتریان و کارفرمایان عرضه می گردد. در روند ارسال اس ام اس انبوه تفاوتی بین پکیج ها وجود ندارد و زمان ارسال و همچنین چگونگی ارسال پیامک انبوه کاملا یکسان است. صرفا در تعداد پیامک های لحاظ شده در هر پکیج و خدمات پشتیبانی تفاوت هایی مشاهده خواهد شد. امکانات پنل اس ام اس شاهوار پیام گسترده بوده و می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

    خرید پنل اس ام اس رایگان

    پنل پیامکی رایگان به صورت پکیجی از خدمات به شما عزیزان عرضه می گردد. تفاوت پکیج پنل پیامکی رایگان با پنل پیامکی انبوه اقتصادی و حرفه ای در قیمت اولیه پکیج است که از شما مشتریان هزینه اولیه ای دریافت نخواهد شد و ارسال هر پیامک با تعرفه 60 تومان محاسبه خواهد شد. شاید با خود فکر کنید که می توانید به صورت کاملا رایگان به مشتریان خود اس ام اس انبوه ارسال کنید. ولی باید بگوییم چنین چیزی وجود ندارد و در پلن های رایگان هزینه اولیه پکیج از مشتریان اخذ نخواهد شد و صرفا هزینه ارسال اس ام باید پرداخت گردد و قیمت هر پیامک بیشتر از پیامک های لحاظ شده در پکیج های اقتصادی و حرفه ای است.

    بهترین پنل پیامکی

    بهترین پنل پیامکی پکیج یا بسته ای است که امکانات زیادی را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. ممکن است یک سایتی تازه تاسیس بوده و برای بازاریابی پیامکی نیازی به ارسال انبوه اس ام اس در بازه زمانی کوتاه داشته باشد. یا به طور مثال یک وب سایت نمایش فیلم و سریال صرفا برای احراز سنجی کاربران بخواهد از آن بهره ببرد. هدف از خرید پنل اس ام اس انبوه باید توسط مالک کسب و کار اینترنتی مشخص شود.

    پنل پیامکی مخابرات

    بسیاری از افراد فکر می کنند که برای خرید پنل پیامک انبوه باید به مخابرات محله و یا نمایندگی های اپراتورهای موبایل مراجعه کنند تا بتوانند به انبوهی از شماره های موبایل پیامک ارسال کنند. ولی چنین امکانی برای افراد عادی وجود ندارد و مخابرات صرفا برای اشخاص حقوقی و برخی ارگان های خاص چنین خدماتی را ارائه خواهد داد. برای کسب و کارهای خرد و هم چنین صاحبان وب سایت های اینترنتی که به صورت مستقل فعالیت می نمایند، بهتر است از شرکت های خصوصی که به صورت آنلاین پکیجی از پنل های پیامکی با سرشماره های مخصوصی  را به مشتریان خود عرضه می نمایند، پنل پیامکی ارسال اس ام اس انبوه را خریداری کنند. پس پنل پیامکی مخابرات برای اشخاص عادی وجود ندارد.

    مرتبط با این مقاله

    تعرفه پیامک خطوط ارسالی شرکت شاهوار پیام 

    افزونه دیجیتس چیست؟

     

    سوالات متداول

    پس از این که تعداد پیامک ها در پکیج به پایان رسید چه باید کرد؟

    مجدد وارد سایت ارائه دهنده پلن های پنل پیامکی می شوید و بسته خود را شارژ می نمایید.

    تفاوت پنل پیامک انبوه اقتصادی و حرفه ای چیست؟

    هزینه پکیج در بسته اقتصادی مناسب تر از بسته حرفه ای بوده و در بسته حرفه ای، 300 پیامک هدیه به مشتریان اعطا خواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *