• مقالات ، پنل اس ام اس
  • 1402/01/06
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 130 بازدید
  • ارسال پیامک با شماره ثابت شرکت

    در این مقاله بخوانید

    ارسال پیامک انبوه یکی از روش‌های معرفی برند یا تبلیغ محصولات است که طرفداران بسیاری دارد. این مسئله چنان در بین کسب ‌و کارهای مختلف محبوب شده که می‌توان گفت اغلب مشتریان در زمان دریافت پیامکی با پیش‌شماره‌های ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و یا سایر شماره‌های مشابه، ممکن است توجه زیادی به محتوای ارسال‌شده نداشته باشند. یکی از راه‌های حل این معضل و همچنین افزایش توجه مخاطبین، ارسال پیامک با شماره ثابت است. شاید این روش یکی از جذاب‌ترین شیوه‌های تبلیغ مجموعه‌های مختلف است که به هیچ ابزار و سخت‌افزار خاصی نیاز ندارد و هر کسب ‌و کاری تنها با خرید پنل پیامکی می‌تواند از این ویژگی بهره‌مند شود. در ادامه این مقاله مهم‌ترین نکات و شرایط ارسال پیامک با خط ثابت را بررسی خواهیم کرد. اگر می‌خواهید از این شیوه برای تبلیغ محصولات یا معرفی برندتان استفاده کنید، تا پایان با ما همراه باشید.

    پیامک تلفن ثابت چیست؟

    پیش از هرچیز بد نیست بدانید امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق تلفن ثابت، از سال ۱۳۹۰ فعال شده و در صورتی که گوشی تلفن ثابت شما از این قابلیت پشتیبانی کند، می‌توانید به راحتی به تلفن‌های همراه یا سایر خط‌های ثابت دارای این قابلیت، پیامک ارسال کنید.

    لازم به ذکر است که شما برای ارسال پیام‌های شخصی و محدود به هیچ مجوز و نرم‌ افزار خاصی نیاز ندارید و تنها با کمک خود دستگاه تلفن می‌توانید این کار را انجام دهید. اما اگر تصمیم دارید از این قابلیت به ‌صورت انبوه و برای معرفی و تبلیغ کسب و کارتان استفاده کنید به پنل‌های ارسال پیامک انبوه نیاز خواهید داشت.

    روش دریافت خط ثابت برای ارسال پیامک

    در اولین قدم باید یک پنل پیامکی تهیه کنید. بعد از خرید سامانه پیامک می‌توانید نسبت به ثبت درخواست برای فعال سازی شماره ثابت برای ارسال پیامک اقدام کنید. خوب است بدانید که ارسال sms با خط ثابت هزینه‌ای برای قبض تلفن شرکت شما ندارد. فقط کافی است پنل پیامکی خود را شارژ نمایید و با خیال راحت به ارسال پیامک بپردازید.

    البته لازم است به این نکته توجه کنید که خط ثابت ارسال پیامک برای افراد حقیقی با جواز کسب یا اسکرین شات از اینماد و برای افراد حقوقی با ارائه آگهی تاسیس، روزنامه رسمی و معرفی نامه امکان پذیر است.

    شرایط ارسال پیامک با خط ثابت

    همانطور که پیش از این گفتیم، برای استفاده از سامانه ارسال پیامک تلفن ثابت ابتدا باید یک پنل پیامک اینترنتی بخرید و پس از آن با ارسال یک درخواست، نسبت به فعال‌سازی خط ثابت برای ارسال پیامک اقدام کنید. خرید یک پنل پیامک اینترنتی کار چندان سختی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شرایط و ویژگی‌های مورد نیاز خود را بسنجید و نسبت به آن بهترین گزینه ممکن را انتخاب و خریداری کنید.

    مزایای ارسال پیامک از خط ثابت شرکت

    وقتی پیامکی را از طریق خط تلفن ثابت برای مشترکین خود ارسال می‌کنید، دیگر نیازی به ارسال پیامک با متن طولانی جهت درج شماره تماس ندارید. پیامک شما دقیقاً از همان خط ثابتی که پیامک ارسال کرده‌اید برای مشترکین قابل مشاهده است و می‌توانند مستقیماً با شما تماس بگیرند. کافی است متن پیامتان ترغیب کننده باشد و مشترکان را به تماس با همین شماره پیامکی تشویق کنید.

    تعرفه ارسال پیامک در خطوط ثابت برای هر دو زبان انگلیسی و فارسی یکسان بوده و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر بابت ارسال پیامک انگلیسی ندارید.

    به دلیل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با سایر شماره‌ها، دریافت کنندگان با دیدن شماره ارسال کننده کمتر به چنین پیام‌هایی توجه می‌کنند. حتی ممکن است بدون اینکه پیامکی را باز کنند سریعاً آن را پاک کنند. اما در صورت ارسال پیامک از خط ثابت ۰۲۱ و ۰۲۶ این موضوع کاملاً برعکس خواهد بود.

    معایب ارسال پیامک با خط ثابت

    • عدم ارائه به افراد حقیقی بدون جواز کسب
    • محدودیت ارسال پیامک حاوی لینک
    • عدم پشتیبانی پیش شماره‌های شهرستان

    هزینه ثبت خط اختصاصی برای ارسال پیامک با خط تلفن ثابت

    برای ارسال پیامک انبوه با تلفن ثابت شرکت باید بعد از ارسال مدارک خواسته شده و تایید درخواست نسبت به پرداخت هزینه خط ثابت برای ارسال پیامک اقدام کنید تا بتوانید از این خط برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کنید. به طور کلی تعرفه ثبت خط تلفن ثابت برای ارسال پیامک مبلغ 50 هزار تومان است که شما با پرداخت این مبلغ و ارائه مدارک لازم می‌توانید از خط ثابت برای ارسال پیامک با تلفن ثابت استفاده کنید.

    جمع بندی

    دیدید که پیامک تلفن ثابت یکی از امکانات تبلیغاتی است که در حال حاضر می‌توانید برای معرفی مجموعه و کسب ‌و کار خود از آن استفاده کنید. با این روش مخاطبان می‌توانند به‌ راحتی با مجموعه شما ارتباط برقرار کرده و با شما تماس بگیرند. در این مقاله نحوه ارسال پیامک با تلفن ثابت و مزایا و معایب آن را بررسی کردیم و بعد از مطالعه کامل این مطلب می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. چنانچه هنوز در این زمینه سوالی دارید و یا قصد خرید پنل و استفاده از این روش را داشته و نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان ما راهنمایی و مشاوره بگیرید.

    سوالات متداول

    خیر، برای ارسال پیامک با خط ثابت نیازی به خرید سخت افزار نیست، شما تنها با خرید یک پنل  پیامکی می‌توانید از طریق خط تلفن ثابت پیامک ارسال کنید.

    اگر خط به صورت حقیقی ثبت شده باشد، برای ارسال پیامک با خط ثابت از طریق سامانه پیامک لازم است تا جواز کسب ارسال شود، اما اگر خط ثابت به صورت حقوقی ثبت شده ارسال مدارک شرکت برای فعال سازی خط ثابت کافی است.

    خطوط تلفن ثابت برای ارسال پیامک به صورت پیشفرض فقط به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی برای آن‌ها فعال است پیامک ارسال می‌کنند. اما برای اینکه بتوانید از طریق خط ثابت به شماره‌های مسدود هم پیامک بفرستید باید خط ثابت پیامکی را به خط خدمتی تبدیل کنید تا بتوانید برای شماره‌های مسدود هم پیامک ارسال کنید.

    اطلاع از شرایط پنل ارسال پیامک به بلک لیست

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳

    در این مقاله بخوانید در لایحه …

    آموزش ویژگی autofill افزونه دیجیتس
    آموزش ویژگی AutoFill در افزونه دیجیتس

    در این مقاله بخوانید   یکی …

    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *