• پنل اس ام اس ، مقالات
  • 1401/09/09
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 512 بازدید
  • پنل اس ام اس رایگان

    امروزه بازاریابی به کمک پنل پیامکی به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی مولتی چنل بدل شده است. مردم بالغ بر 95 درصد از پیامک‌هایی که دریافت می‌کنند را می‌خوانند و همین نرخ تعامل بالا، بازاریابی پیامکی را به عنوان روشی موثر در جهت ایجاد برند و مهم‌تر از همه بازگشت سرمایه برجسته می‌سازد. در این میان افراد و بیزینس‌ها برای پیشرفت می‌بایست به دنبال انتخاب بهترین سامانه ارسال پیامک باشند. ippanel یکی از سورس‌های اصلی پنل پیامک در ایران و از بهترین‌ها است. این سامانه ارائه کننده امکانات کاربردی بی‌شمار، جامع و به‌روز است که همین امر موجب محبوبیت آن شده است.

    اگر که به دنبال کسب اطلاعاتی درست درباره این سامانه پرطرفدار هستید، مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می‌شود.

    شرکت ippanel برای کیست؟

    زمانی‌که یک بیزینس به دنبال انتخاب پنل پیامکی برای امر بازاریابی و تبلیغات است عموما تمایل دارد که درباره مالکیت آن اطلاعات لازم را کسب کند و مسیر ارتباطی مشخص داشته باشد. این امر در هنگام انتخاب و خرید پنل اس ام اس ippanel نیز مورد توجه است اما با مراجعه به سایت اصلی آی پی پنل به آدرس IPPANEL.COM، تنها فرم ورود به سامانه مشاهده می‌شود و هیچ راه ارتباطی و اطلاعات تماسی در آن دیده نمی‌شود! این اتفاق مطابق با یکی از اصول کاری سورس IPPANEL است؛ در واقع آی پی پنل خود را موظف به رعایت ریبرندینگ در ارتباط با تمامی نمایندگان می‌داند، به این صورت که در پنل‌های ایجاد شده هیچ نام و نشانی از ippanel وجود نخواهد داشت و حتی نمایندگان می‌توانند خود را سورس اصلی معرفی کنند که قطعا سوء استفاده از اعتماد کاربران است و بهتر آن است که خود را نماینده سامانه ippanel معرفی کنند تا صداقت خود را در این امر نشان دهند.

    در واقع غیر منطقی خواهد بود که سورس اصلی آی پی پنل به جای ثبت اطلاعات تماس در دامنه اصلی شرکت، این داده‌ها را در سایتی دیگر درج نماید!

    امکانات سامانه ippanel

    همانطور که در ابتدا بیان شد، علت محبوبیت پنل پیامکی ippanel جامعیت، وجود امکانات بسیار و به‌روز بودن آن است. این پنل پیامکی پشتیبانی بسیار خوبی دارد و همواره در تلاش است تا با به‌روز رسانی مداوم، رفع ایرادها و ایجاد قابلیت‌های جدید پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. برخی از امکانات و قابلیت‌های موجود در پنل اس ام اس ippanel عبارتند از:

    • بانک شماره تلفن همراه بر اساس نوع اپراتور (ایرانسل، همراه اول و …)
    • بانک شماره تلفن همراه تفکیک شده بر اساس مشاغل شهرهای مختلف
    • امکان ارسال پیام بر اساس تفکیک سن یا جنسیت
    • امکان ارسال اس ام اس انبوه بر اساس کد پستی منطقه
    • قابلیت ارسال انبوه اس ام اس از روی گوگل مپ
    • قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس دکل BTS
    • برخورداری از ماژول مسابقه
    • دارا بودن ماژول کاربردی کد خوان
    • دارا بودن ماژول منشی پیامکی
    • برخورداری از ماژول پیشرفته نظرسنجی پیامکی
    • برخورداری از ماژول نوبت‌دهی پیامکی
    • امکان ارسال یادآوری‌ها، تبریک‌ها و اخطاریه به شکل خودکار
    • قابلیت ارسال پیام از روی قایل تکست یا اکسل
    • قابلیت ارسال پیام کوتاه به صورت نظیر به نظیر
    سرویس ارسال پیامک ippanel

    تعرفه ارسال پیامک از طریق ippanel

    گفته شد که به دلیل رعایت ریبرندینگ توسط نمایندگان پنل پیامکی آی پی پنل، هیچ‌گونه تعرفه‌ای درباره قیمت پنل پیامک تبلیغاتی و یا اطلاعاتی درباره شرکت در سایت اصلی درج نشده است از این رو ممکن است نمایندگان تعرفه‌های متفاوتی را برای پلن‌های گوناگون تعریف کرده‌اند که از میان آن‌ها نمایندگی که تعرفه پایین‌تر و معقول‌تری دارد برای ثبت سفارش مناسب خواهد بود. شاهوارپیام به عنوان یک ابزار قدرتمند با بیش از ده سال سابقه ارائه خدمات در این حوزه، از تعرفه مناسبی برخوردار است و افراد می‌توانند یکی از پکیج‌های ارائه شده توسط این نمایندگی نظیر پکیج رایگان، حرفه‌ای و یا اقتصادی را انتخاب و خریداری نمایند.

    دلایل انتخاب و استفاده از آی پی پنل

    هنگامی‌که یک بیزینس یا فرد بخواهد برای اخذ نمایندگی ارسال پیامک انبوه اقدام نماید، پیش از هر چیزی لازم است دقت کند و آن‌چه را که مطابق با خواسته‌های او در جهت تبلیغات و بازاریابی هدفمند است مشخص کرده و بر اساس آن به خرید پنل پیامک بپردازند چرا که پس از خرید نمی‌توان کاربران و یا خطوط اختصاصی را آسان به سامانه‌ای دیگر انتقال داد.

    امکانات بی‌شمار IPPANEL، تعرفه معقول آن که بازاریابی پیامکی را به‌صرفه کرده است (قیمت پنل پیامک تبلیغاتی پایین)، پشتیبانی خوب، اعطای چندین خط اختصاصی رایگان از اپراتورهای مختلف تلفن همراه و آپدیت‌های مداومی که در جهت رفع ایرادات و ایجاد امکانات نرم‌افزاری جدید انجام می‌شوند سبب شده تا این سامانه به عنوان یکی از بهترین و مطمئن‌ترین سامانه‌های پنل ارسال انبوه پیامک شناخته شود و انتخاب و اقدام به خرید و اخذ نمایندگی آن پشیمانی به دنبال نداشته باشد.

    خرید پنل پیامک ippanel

    انتخاب شرکت معتبری (نمایندگی معتبر و حرفه‌ای) که ارائه‌دهنده‌ی پنل پیامک ippanel است، نظیر شرکت شاهوار پیام اولین و مهم‌ترین قدم برای خرید پنل پیامک آی پی پنل است. انتخاب درست راهی برای جذب و حفظ مشتریان است. مجموعه شاهوار پیام همواره در پی ارائه یک سامانه کامل با رابط کاربری آسان و پشتیبانی خوب به تمامی کسب و کارها و اشخاص است. برای خرید پنل پیامکی می‌توانید با بخش مشاوره مجموعه تماس گرفته تا با استفاده از نکته نظرات کارشناسان مجرب، پکیج مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

    سوالات متداول

    سرویس‌دهنده‌ای قابل اعتماد است که خود را نمایندگی آی پی پنل معرفی کند نه سورس اصلی آن، چرا که به دلیل ریبرندینگ و بر اساس استراتژی بازاریابی هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره شرکت اصلی در سایت وجود ندارد.

    تعرفه یکسانی برای خرید پنل پیامکی ippanel  وجود ندارد و بر اساس امکانات مد نظر بیزینس، هر یک از نمایندگی‌ها تعرفه ویژه‌ای را برای پکیج‌های مختلف تغریف کرده‌اند.

    استفاده از امکانات بی‌شمار، به‌روز رسانی‌های مداوم در جهت رفع ایرادها و ایجاد امکانات جدید و پشتیبانی مطلوب از مزیت‌های انتخاب ippanel است.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳

    در این مقاله بخوانید در لایحه …

    آموزش ویژگی autofill افزونه دیجیتس
    آموزش ویژگی AutoFill در افزونه دیجیتس

    در این مقاله بخوانید   یکی …

    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *