• مقالات
  • 1401/09/30
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 430 بازدید
  • تعرفه پنل پیامک

    هزینه سامانه پیامکی یا تعرفه پنل پیامک چقدر است؟

    تعرفه پنل پیامک چقدر است؟ هنگامی‌که سامانه‌، خدمت یا محصولی معرفی می‌شود در کنار بیان کاربردها، مزایای آن و میزان عملکرد مطلوبش در راستای تحقق اهداف، از هزینه‌ی آن نیز سخن به میان خواهد آمد چرا که یکی از مهم‌ترین پارامترها برای انتخاب همین هزینه است. در واقع متقاضیان به مقایسه پرداخته و هزینه را در کنار دستاوردهای آن چیز قرار می‌دهند تا ببینند به صرفه خواهد بود یا نه. سامانه ارسال پیامک انبوه که امروزه به یکی از شیوه‌های پرکاربرد در جهت تبلیغ و ارائه خدمات برای جذب و حفظ مخاطب تبدیل شده است، نیز از این امر مستثنی نبوده و متقاضیان خرید پنل ارسال اس ام اس به دنبال کسب اطلاعات درباره هزینه پنل اس ام اس هستند. تعرفه پنل پیامک در تمام سامانه‌ها یکسان نیست. همچنین برخی آن را سامانه‌ای گران دانسته و برخی آن را راه‌حلی با قیمت مناسب معرفی کرده‌اند. اما حقیقت چیست؟ و هزینه‌ای که برای خرید پنل پیامکی باید پرداخت شود چقدر است؟

    با ما همراه باشید؛ آن‌چه که نیاز است در این باره و پیش از خرید سامانه پیام کوتاه بدانید را در ادامه بیان خواهیم کرد.

    آیا پنل پیامک گران است؟

    پنل ارسال اس ام اس گران نیست. بهتر این است گفته شود تعرفه پیامک تبلیغاتی و خدماتی که به صورت انبوه برای بازاریابی و یا ارائه خدمات پیامکی نظیر وب سرویس اعتبار سنجی ارسال می‌گردند نسبت به دیگر مسیرهایی که برای تبلیغات و ارائه خدمات وجود دارند نظیر طراحی بنر و پوستر، موشن گرافیک، تماس تلفنی (در تعداد بالا، درون یا برون سازمانی) و … بسیار پایین بوده و ارزان به شمار می‌رود. این روش در کنار مزایای بسیار خوبی که دارد، شیوه‌ای کاملا مقرون به صرفه برای تبلیغات و ارائه خدمات هدفمند می‌باشند.

    موارد موثر بر تعرفه پنل پیامک

    تعرفه پنل پیامک همواره یکسان نیست. پنل‌های مختلفی با امکانات و مزایای متفاوتی توسط ارائه‌دهندگان سامانه ارسال پیامک معرفی و عرضه می‌شوند. افراد و ارگان‌های متقاضی پنل پیامک، با توجه به امکانات مدنظر، پنل مناسب را انتخاب و برای خرید آن اقدام می‌کنند. بر تعرفه پنل پیامک موارد زیر تاثیرگذار هستند:

    • تعداد پیامک‌ها
    • امکانات و سرویس‌های ارائه شده
    • انتخاب پلن سالانه یا ماهانه
    • خرید یا عدم خرید خط اختصاصی (با شروع ثبت‌نام یک خط اختصاصی رایگان به کاربر اعطا می‌شود)

    بیشتر بخوانید:

    آموزش شارژ پنل پیامک

    ارسال پیامک LBS

    پنل اس ام اس رایگان!

    پنل اس ام اس رایگان پنلی با تعرفه پیامکی صفر نیست؛ پنلی است که برای خرید آن نیازی به پرداخت هزینه پنل اس ام اس نیست. در واقع هزینه‌ای که در ابتدا و پس از خرید پنل ارسال اس ام اس رایگان اخذ می‌گردد تماما به عنوان شارژ اولیه پنل در نظر گرفته می‌شود. اگر چه برخی معایبی چون کم بودن امکانات ارائه شده در این پنل را پر رنگ کرده و آن را مناسب ندانسته‌اند. اما پنل پیامک رایگان شاهوار پیام چنین نیست چرا که تمامی امکانات برای کاربر فراهم است، همچنین بازه زمانی خاصی برای انقضای آن در نظر گرفته نشده است و تحت پشتیبانی کامل شاهوار پیام قرار دارد و تنها در تعرفه پنل پیامک متفاوت‌تر بوده و بیش‌تر از دیگر پنل‌های ارائه شده می‌باشد.

    تعرفه پنل پیامک شاهوار پیام

    با خرید پنل اس ام اس به ابزاری قوی برای جذب و حفظ مشتری دست پیدا خواهید کرد. شاهوار پیام چهار پنل پیامک با تعرفه‌های مختلف ارائه می‌کند که عبارتند از:

    پنل پیامک
    پنل پیامک

    پنل پیامک رایگان

    با خرید پنل اس ام اس رایگان می‌توانید از تمامی امکانات و سرویس‌ها نظیر ارسال پیامک بر اساس شرایط مختلف (سن، جنسیت، شغل، bts، دریافت پیامک)، سرویس پاسخ خودکار به پیام‌ها و سرویس قرعه‌کشی پیامکی بهره‌مند شوید. البته این پنل بدون پیامک هدیه است و هزینه هر پیام 600 ریال می‌باشد.

    پنل پیامک اقتصادی

    با خرید پنل پیامکی اقتصادی شاهوار پیام نیز به تمامی امکانات و سرویس‌های ارائه شده توسط این سامانه دست پیدا خواهید کرد. در این پنل تعرفه پیامک 390 ریال می‌باشد و خط در نظر گرفته شده 50002 است. ناگفته نماند که این پنل پیامکی نیز بدون پیامک هدیه ارائه می‌شود. قیمت پنل پیامکی اقتصادی 189 هزار تومان می باشد.

    پنل پیامک حرفه‌ای

    برای بازاریابی حرفه‌ای و تبلیغات بهترین انتخاب خرید پنل پیام کوتاه حرفه‌ای با تعرفه پیامک انبوه مقرون به صرفه و 300 پیامک هدیه است. از امکانات و سرویس‌هایی که برای این پنل فعال هستند می‌توان به امکان ارسال اس ام اس مطابق با شرایط درخواستی، دریافت پیامک، امکان ارسال پیام صوتی، سازگاری با دیجتس، امکان اتصال به نرم افزار حسابداری هلو، وب سرویس ارسال پیام اعتبار سنجی OTP اشاره کرد. با خرید پنل ارسال اس ام اس حرفه‌ای هر پیامک با قیمت 345 ریال حساب می‌شود.

    ناگفته نماند که شاهوار پیام گاهی تخفیف‌های بسیار خوبی بر روی پنل‌های ارائه شده، اعمال می‌کند. به همین منظور توصیه می‌شود اگر که به دنبال قیمت پنل sms مناسب‌تری هستید، با ثبت‌نام در سایت از تخفیفات اعمال شده مطلع شوید.

    پنل نمایندگی

    خرید پنل نمایندگی همکاری در فروش است. با داشتن این پنل شما می‌توانید کاربر گرفته و به پشتیبانی و ارائه خدمات بپردازید و پیامک‌های ارسالی توسط کاربران را کنترل کنید. همچنین این امکان وجود دارد که تعرفه پیامک انبوه را خود تعیین نمایید. با داشتن پنل نمایندگی می‌توان به درآمد آنلاین خوب و نامحدود دست پیدا کرد. در واقع با خرید این پنل می‌توان از راه‌هایی نظیر فروش پنل پیامک و ارسال پیامک کاربران به درآمد رسید.

    با خرید پنل نمایندگی شاهوار فول امکانات ارائه شده، یک خط اختصاصی چهارده رقمی و 2000 پیامک هدیه فعال می‌شوند.

    جمع‌بندی

    بر اساس آن‌چه که بیان شد می‌توان به این نتیجه دست یافت که نمی‌توان هزینه و تعرفه پنل پیامک را رقمی ثابت عنوان کرد. بلکه قیمت آن مطابق با مزایا و امکانات نظیر تعداد اس ام اس‌های ارسالی، امکان دریافت پاسخ، زمان‌دار بودن پیامک، وجود یا عدم وجود سرویس ارسال پیامک اعتبار سنجی OTP و مواردی از این قبیل متفاوت خواهد بود.

    سوالات متداول

    • به چه دلیل پنل‌های پیامکی با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند؟

    پنل‌های پیامکی مختلف دارای امکانات متفاوتی هستند، به همین دلیل و مطابق با امکانات ارائه شده تعرفه پنل پیامک معین می‌شود.

    • نحوه خرید پنل پیامک شاهوار پیام به چه شکل است؟

    برای خرید سامانه پیام کوتاه شاهوار پیام در ابتدا لازم است در سایت ثبت‌نام کنید. پس از آن با بررسی چهار پلن ارائه شده توسط مجموعه و با توجه به امکاناتی که مدنظرتان است، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و در زمان بسیار کوتاهی خریداری نمایید.

    • آیا هزینه مازادی بر تعرفه پنل پیامک انتخاب شده، در هنگام ثبت سفارش اضافه می‌شود؟

    پاسخ به این سوال «خیر» است؛ در هنگام ثبت سفارش بر روی قیمت پنل اس ام اس شاهوار پیام هزینه مازادی اضافه نمی‌شود و قیمت پنل پیامکی اعلام شده با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    2 Responses

    1. ممنون از توضیحات خوب شما. یک سوالی دارم. برای خرید پنل اس ام اس چه پلنی رو پیشنهاد میدید؟
      پنل اس ام اس رایگان خوبه یا پلن حرفه ای؟
      ممنون میشم پاسخ بدید.

      1. درود بر شما علیرضا عزیز؛
        در صورتی که ارسال پیامک زیادی دارید بهترین بسته برای شما، بسته حرفه ای هست که تعرفه پیامک ارزانی دارد.
        در صورتی که تعداد پیامک ارسالی شما زیاد نیست، بسته تبلیغاتی یا رایگان به شما پیشنهاد می شود.
        ممنون از اینکه ما رو انتخاب کردید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *