• مقالات
  • 1401/12/24
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 149 بازدید
  • افزونه پیامک وردپرس

    در این مقاله بخوانید

    این روزها افراد زیادی برای راه‌اندازی وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی از وردپرس (wordpress) یا ووکامرس (woocommerce) استفاده می‌کنند. در حال حاضر سیستم مدیریت محتوای WordPress به صورت فراگیر و بسیار ساده در حال استفاده در دنیا است. در ایران نیز نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. افزونه ارسال پیامک برای وردپرس یکی از افزونه‌های پرطرفدار است که کاربردهای بسیاری دارد. در ادامه این مطلب این افزونه را به طور کامل معرفی خواهیم کرد و نحوه اتصال و کار با آن را نیز به طور دقیق شرح خواهیم داد؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

    پلاگین یا افزونه چیست؟

    پلاگین (plug-in) یا افزونه یک تکه‌ی نرم افزاری است که شامل گروهی از توابع بوده و قابلیت اضافه شدن به یک وب سایت وردپرسی را دارد. پلاگین های وردپرس در زبان برنامه نویسی پی اچ پی (PHP) نوشته شده اند و به صورت یکپارچه با آن ادغام می‌شوند. افزونه‌ها می‌توانند قابلیت‌های خود را گسترش دهند و یا ویژگی‌های جدید خود را به وب سایت های وردپرس اضافه کنند.

    افزونه پیامک وردپرس چیست؟

    این افزونه یکی از امکانات سامانه پیامک است که با استفاده از وب سرویس sms اتصال خود را با سامانه پیامک برقرار می‌کند. وردپرس نیز یک ابزار منبع باز برنامه نویسی شده با زبان PHP است. نکته قابل توجه این است که افزونه پیامک وردپرس کاملا رایگان بوده و کاربران بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند از این گزینه به عنوان یکی از امکانات سامانه پیامکی و با اتصال به وب سرویس پیامک استفاده خواهند کرد.

    بیشتر بخوانید: قیمت پنل پیامکی

    ویژگی‌های افزونه پیامک وردپرس

    • ارسال پیامک به تعداد نامحدود از سایت وردپرس
    • ارسال پیامک به صورت فلش
    • امکان استفاده از قابلیت تائید دو مرحله‌ای
    • ارسال پیامک به شماره‌ها، مشترکین خبرنامه و کاربران سایت
    • نمایش اعتبار شما پنل شما در سایت وردپرس
    • ارسال نوتیفیکیشن در زمان ارسال پست جدید به کاربران سایت
    • ارسال نوتیفیکیشن به کاربران سایت در زمان پاسخ‌گویی به دیدگاه
    • ارسال نوتیفیکیشن به مدیر سایت در زمان ثبت نام کاربر جدید در سایت
    • ارسال نوتیفیکیشن در زمان آمدن دیدگاه جدید
    • قابلیت ثبت شماره مشترکین در خبرنامه
    • پشتیبانی از افزونه ووکامرس

    نحوه اتصال پنل پیامک به وردپرس

    اولین گام برای اتصال وردپرس به پنل اس ام اس خریداری پنل پیامکی است. بهتر است پنل موردنظرتان خط خدماتی داشته باشد تا افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کرد‌ه‌اند نیز پیامک اطلاع‌رسانی را دریافت کنند.

    سپس وارد پنل خود شده، از بخش خدمات وب سرویس> افزونه ها، افزونه موردنظر خود را دانلود کرده و مطابق راهنما تنظیمات مربوطه را انجام دهید.

    نکات مربوط به اتصال پنل پیامک به وردپرس

    1. در سربرگ اول شماره موبایل مدیر سایت را وارد کنید.
    2. در سربرگ web service اطلاعات پنل پیامکی اس ام اس را وارد کرده و درگاه پیامک را انتخاب کنید و سپس شماره ارسال خط را خدماتی قرار دهید.
    3. می‌توانید یک متن دلخواه برای پیامک مشخص کنید تا در زمان اتفاقات مختلف به شما یا کاربران سایت شما پیامک ارسال شود.
    4. یک بخش باعنوان features وجود دارد که مربوط به اعلانات نوشته‌ها است. با استفاده از این بخش به صورت اتوماتیک، مواردی مانند اطلاع‌رسانی به کاربران سایت هنگام ارسال مقاله جدید یا پاسخ به نظراتشان را به آن‌ها اعلام می‌کند.
    5. یک بخش هم با عنوان notifications برای اعلان موجود است که در این بخش می‌توانید همه موارد موردنظرتان را با تیک زدن مشخص کنید تا در زمان وقوع رخداد به‌صورت اتوماتیک از طریق پنل اس ام اس وردپرس برای شما یا کاربران سایت پیامک ارسال شود.

    تنظیمات افزونه ارسال پیامک در وردپرس

    تنظیمات ارسال پیامک

    در این بخش می‌توانید متن پیامک را وارد کرده و برای مشترکین خبرنامه، کاربران سایت، نقش‌ها و یا براساس شماره موبایل‌های دلخواه پیامی را ارسال کنید.

    تنظیمات صندوق ارسال

    در این قسمت اطلاعاتی از قبیل تاریخ ارسال، متن پیامک، دریافت کننده، ارسال کننده و وضعیت پیامک‌های ارسالی قابل مشاهده است.

    تنظیمات مشترکین

    در این بخش می‌توان با وارد کردن نام و شماره موبایل، مشترکین جدید را اضافه کرده و یک گروه به آن‌ها اختصاص داد. علاوه بر این امکان درون‌ریزی و برون‌ریزی اطلاعات مشترکین در فرمت های txt و xls را نیز برای کاربر فراهم می‌آورد.

    تنظیمات گروه‌ها

    این بخش امکان حذف یا اضافه کردن گروه‌های جدید برای ارسال پیامک را برای کاربر ایجاد می‌کند.

    چند مورد از بهترین افزونه‌های ارسال پیامک وردپرس

    افزونه پیامک ووکامرس

    افزونه پیامک دیجیت وردپرس

    افزونه پیامک گرویتی فرم gravity form

    افزونه پیامک EDD

    افزونه پیامک وردپرس

    افزونه تایید شماره موبایل برای دکان

    افزونه پیامک تیکت پشتیبانی وردپرس

    افزونه باشگاه مشتریان وردپرس

    افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس

    افزونه مدیریت کاربران وردپرس

    افزونه میهن پنل

     

    جمع بندی

    تا اینجا متوجه شدیم که ارسال پیامک در وردپرس یکی از راه‌های بازاریابی و جذب مشتری و همچنین یک راه جذاب برای اطلاع‌رسانی از تخفیف‌ها، مقالات و مطالب جدید به کاربران است. ا در این مقاله به معرفی و نحوه استفاده از آن را مورد بررسی قرار دادیم، امیدواریم استفاده از افزونه ارسال پیامک وردپرس پرداختیم. دیدید که این افزونه در بهبود و افزایش جذب مشتری تاثیر به سزایی دارد. بعد از خواندن این مطلب می‌توانید برای نصب و استفاده از این افزونه اقدام کنید. با این وجود اگر سوالی در این زمینه داشتید، می‌توانید سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما بهره ببرید.

    سوالات متداول

    یکی از راه‌های تبلیغات و جذب مشتری، بازاریابی از طریق ارسال پیامک برای مشتریان و کاربران است. این کار با استفاده از سرویس‌های موجود در فضای وب و خریداری سرویس پیامکی انبوه امکان پذیر است و به کمک آن می‌توانید خدمات و محصولات خود را به مشتریان خود معرفی کنید و یا آن‌ها را از تخفیفات و جشنواره‌ها آگاه کنید.

    قابلیت ارسال پیامک را می‌توان با پلاگین WP SMS به وبسایت وردپرسی اضافه کرد و به این ترتیب برای مشترکین و مشتریان پیامک ارسال کرد.

    بله، بعد از نصب افزونه پیامک وردپرس و اتصال آن به پنل پیامکی می‌توانید پیامک های تایید ثبت نام را برای کاربرانی که دریافت پیامک تبلیغاتی را به خط خود بسته اند نیز ارسال کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *