• مقالات
  • 1401/08/16
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 493 بازدید
  • افزونه دیجیتس شاهوار پیام

    افزونه دیجیتس digits قابلیت ثبت نام با شماره موبایل و تایید شماره موبایل به سایت وردپرس شما اضافه می شود و کاربران سایت می توانند بدون نیاز به ایمیل در سایت شما عضو شوند.

    افزونه دیجیتس بهترین افزونه برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل و ارسال کد فعال‌سازی OTP برای وردپرس است.
    افزونه دیجیتز در این صفحه وجود دارد بعد از دانلود دیجیتس اختصاصی شاهوار پیام مطابق راهنمای ویدئو آموزشی تنظیمات افزونه Digits را انجام دهید تا قابلیت ثبت نام با شماره موبایل برای شما فعال شود. پیامک افزونه digits از طریق خط خدماتی (جهت عبور از بلک لیست) با سرعت‌ بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال می‌شوند، همچنین سامانه پیامک شاهوار پیام با افزونه دیجیتس راستچین و افزونه دیجیتس ژاکت سازگار است.

    افزونه دیجیتس چیست؟ افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس

    دیجیتس، دیجیتز یا دیجیت هر سه نام یک پلاگین محبوب وردپرسی هستند که باهدف ساده‌تر کردن فرآیند ثبت نام و ورود کاربران به سایت طراحی‌شده است. احتمالاً نام این افزونه را به شکل‌های دیگر شنیده‌اید. کاربران با جستجوی عبارت‌های متفاوت به دنبال افزونه دیجیت در سطح وب می‌گردند که منظور از تمامی این عبارت‌ها، همان افزونه دیجیتس است:

    • افزونه تایید شماره موبایل در وردپرس
    • افزونه ارسال otp در وردپرس
    • افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس
    • افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس

    در این صفحه به‌صورت کامل به بررسی قابلیت‌های این افزونه محبوب وردپرسی و آموزش نحوه نصب و استفاده از آن خواهیم پرداخت. در سایدبار سمت راست می توانید دانلود رایگان افزونه دیجیتس را انجام دهید. دقت کنید که نسخه اصلی افزونه را می بایست از سایتhttps://digits.unitedover.com تهیه کنید که البته با سامانه پیامکی شاهوار پیام سازگار نیست ما افزونه را با درگاه سامانه پیامک شاهوار پیام سازگار کرده‌ایم و قابلیت ارسال پیامک بر اساس وب سرویس پترن برای ارسال پیامک در کمتر از 5 ثانیه با استفاده از خط خدماتی را در افزونه قرار داده‌ایم.

    در صورتی که شما خودتان برنامه نویس هستید می‌توانید از سایت اصلی افزونه را تهیه کنید و سپس با استفاده از نمونه کدهای وبسرویس خودتان افزونه دیجیتس را به سایت ما و سامانه پیامکی خدماتی ما برای ارسال پیامک الگو متصل کنید در غیر این صورت از افزونه‌ digits توسعه داده شده توسط شاهوار پیام که رایگان در اختیار شما قرار داده شده است استفاده نمایید.

    کاربرد افزونه digits چیست؟ افزونه ثبت نام وردپرس با تایید پیامک

    احتمالاً تاکنون با سایت و اپلیکیشن هایی مواجه شده‌اید که فرآیند ثبت نام در آن‌ها بسیار ساده است. به‌طور مثال برای ثبت نام در دیجی کالا، اسنپ یا تلگرام هیچ‌چیز دیگری به‌جز شماره تلفن نیاز نیست! درصورتی‌که برای ثبت نام در برخی از وب‌سایت‌ها باید حتماً از یک ایمیل استفاده شود.

    افزونه دیجیتس به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به واردکردن ایمیل توسط کاربر، قابلیت ثبت نام با شماره تماس را برای آن‌ها فراهم کنید. بعد از نصب پلاگین دیجیتس روی وب‌سایتتان، کاربران شما تنها با واردکردن شماره تماسشان می‌توانند ثبت نام کنند یا وارد سایت شوند.

    با استفاده از افزونه دیجیتس، نیازی نیست تا برای فراهم کردن قابلیت ثبت نام با شماره موبایل، کد نویسی انجام دهید. تمام کارهای ارسال کد فعال سازی و ثبت نام با شماره موبایل فقط با خرید پنل اس ام اس و نصب افزونه دیجیتس انجام می‌شود.

    افزونه دیجیت، یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش نرخ عضویت در سایت

    یکی از مشکلات وردپرس، فیلد اجباری ایمیل در فرآیند ثبت نام سایت است. امروزه مردم علاقه‌ای به ثبت نام با ایمیل ندارند! در دنیای امروز به‌خصوص بعد از آمدن تلگرام و نحوه فعال‌سازی اکانت در تلگرام اکثر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها ثبت نام با شماره موبایل را جایگزین ثبت نام ایمیل کردند.

    همین مورد باعث افزایش نرخ عضویت در سایت می‌شود. زیرا هر فرد با هر سطحی از دانش و معلومات می‌تواند به‌راحتی با شماره موبایل در سایت شما ثبت نام کنند و دیگر نیازی به حفظ نام کاربری و یا واردکردن ایمیل و یا تائید روی لینک ایمیل نیست!

    افزونه  digitsچه امکاناتی دارد؟ سریع‌ترین راه ورود با شماره موبایل در سایت

    ثبت نام در وردپرس با شماره موبایل باعث می‌شود تا نرخ ثبت نام سایت شما افزایش پیدا کند زیرا زحمت واردکردن ایمیل و تائید هویت را برای کاربر حذف می‌کنید.

    شاهوار پیام با استفاده از افزونه اختصاصی توسعه داده شده توسط شاهوار پیام امکانات جذابی می‌توانید به افزونه دیجیتس اضافه کنید.

    • ذخیره شماره موبایل کاربران در سامانه پیامک شاهوار پیام
    • ارسال پیامک خوش آمد گویی بعد از ثبت نام

    سازگاری افزونه دیجیت با افزونه‌های محبوب وردپرس، افزونه رایگان وردپرس

    • پشتیبانی کامل از وردپرس (wordpress)
    • پشتیبانی کامل از فروشگاه ساز ووکامرس (woocommerce)
    • پشتیبانی کامل بادی پرس (bodypress)
    • پشتیبانی از بی بی پرس (BBpress)
    • پشتیبانی از گرویتی فرم(gravityforms)
    • پشتیبانی از ایزی دیجیتال دانلود(EDD)
    • پشتیبانی از ویژوال کامپوزر

    هماهنگی کامل با کاربران عضو شده قدیمی

    اگر در سایتتان کاربران زیادی دارید که در گذشته از طریق ایمیل وارد سایت شما شده‌اند نگران نباشید. کاربران قدیمی سایت شما همچنان می‌توانند از طریق ایمیل و رمز عبور خود وارد حساب کاربری خود شوند و در قسمت ویرایش اطلاعات کاربری شماره موبایل خودشان را وارد کنند. زمان ذخیره کد تائید پیامکی به شماره موبایلشان ارسال می‌شود. پس از آن کاربر می‌تواند با شماره موبایل وارد سایت شود.

    دریافت اطلاعات از کاربران با افزونه  digits

    یکی از قابلیت‌های جذاب افزونه دیجیس، قابلیت اضافه کردن نامحدود فیلد به‌صورت متن، شماره، کادر کشویی، رادیوباکس، چک باکس و موارد دیگر است که می‌توانید هنگام ثبت نام کاربر اطلاعات بیشتری را از کاربر دریافت نمایید.

    به عنوان مثال اگر به کدملی، شماره پروانه کسب یا موارد دیگر نیاز دارید می‌توانید اطلاعات دلخواه را از کاربر دریافت نمایید. همچنین افزونه دیجیت قابلیت‌های دیگری نیز دارد که در ارسال پیامک اعتبار سنجی به شما کمک می‌کند تا تجربه لذت‌بخش‌تری را برای کاربر فراهم نمایید:

    • امکان ریدارکت آدرس های ثبت نام و ورود و خروج
    • امکان سفارش سازی استایل
    • کاملا ریسپانسیو شده

    اهمیت استفاده از خط خدماتی در کنار افزونه دیجیتس

    بسیاری افراد دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند تا پیامک تبلیغاتی توسط اپراتور برایشان ارسال نشود. ازآنجایی‌که تمامی خطوط موجود در پنل اس ام اس به‌صورت پیش‌فرض خطوط تبلیغاتی هستند، این احتمال وجود دارد که پیامک کد فعال‌سازی وب‌سایت شما به دست کاربر نرسد. زیرا ممکن است کاربر، دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده باشد.

    اگر کاربران سایت شما پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشند و شما از خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک کدفعال‌سازی استفاده نمایید، پیامک کدفعال‌سازی به دست کاربر نمی‌رسد (آن‌ها نمی‌دانند مشکل از کجاست و می‌گویند سایت شما خراب است) درنهایت کاربرتان نمی‌تواند در سایت شما ثبت‌نام کند و سایت شما را رها می‌کند، دقت کردید؟ به همین راحتی یک بازدیدکننده یا مشتری از دست می‌رود.

    خرید خط خدماتی بدون نیاز به سفته برای digits افزونه

    خط خدماتی قابلیت ارسال پیامک به شماره‌های مسدود و بلک لیست را در اختیار شما قرار می‌دهد. اکثر سامانه‌های پیامکی خط خدماتی ندارند و شما باید با پرداخت مبلغی بین 5 تا 20 میلیون تومان سفته خط خدماتی اختصاصی بگیرید. همچنین فعال‌سازی خط خدماتی بین 60 تا 120 روز زمان‌بر است. راه‌حل چیست؟

    ما در شاهوار پیام یک خط خدماتی اشتراکی و بدون نیاز به پرداخت سفته در اختیار شما قرار می‌دهیم. این خط بلافاصله بعد از خرید پنل پیامکی فعال است و می‌توانید از این خط برای ارسال کدهای فعال‌سازی در افزونه دیجیتس استفاده نمایید. در این حالت نیازی به ثبت شرکت حقوقی و ارائه سفته یا نماد اعتماد الکترونیک نیست.

    اگر نیاز به خط خدماتی اختصاصی داشتید و می‌خواهید با یک خط خاص پیامک‌های افزونه دیجیتز را ارسال نمایید، در صورتی که نماد اعتماد یا پروانه کسب داشته باشید می‌توانید خط خدماتی اختصاصی (بدون نیاز به سفته)‌ خریداری کنید و پیامک را با شماره‌های اپراتور ۹۰۰۰ ارسال نمایید.

    همچنین امکان ارسال پیامک از طریق خطوط خدماتی سایر اپراتورها وجود دارد اما در این حالت می‌بایست حتما شرکت حقوقی ثبت شده داشته باشید و ۲۰ میلیون سفته دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر دراین‌باره می‌توانید به صفحه خط خدماتی مراجعه کنید.

     

    راهنمای اتصال وردپرس به پلاگین  digits

    ابتدا وارد سایت شاهوار پیام شوید و سامانه پیامکی موردنظرتان را بر اساس تعداد ارسال پیامک انتخاب و خریداری کنید. پیشنهاد ما پنل شرکتی یا پنل پیامک تجاری است زیرا هرچه پنل پیامکی پیشرفته‌تری را خریداری کنید هزینه ارسال پیامک برای شما کمتر خواهد شد. بعد از دریافت نام کاربری و رمز، از طریق پیامک وارد سامانه پیامکی شوید.

    در مرحله بعد باید برای دانلود آخرین ورژن افزونه digits به بخش خدمات وب‌سرویس > افزونه‌ها مراجعه کنید و افزونه را به‌صورت رایگان دانلود کنید.

    بعد از تهیه پلاگین دیجیت و نصب افزونه ارسال پیامک اعتبارسنجی وردپرس وارد بخش تنظیمات> digits> پیکربندی شوید.

    1. تهیه یک سامانه پیامکی برای اتصال به افزونه پیامک دیجیتز (DIGITS) از سایت شاهوار پیام
    2. انتخاب درگاه سامانه پیامک: ShahvarPayam  یا ippanel
    3. نام کاربری: نام کاربری ورود به سامانه پیامک
    4. کلمه عبور: کلمه عبور ورود به سامانه پیامک
    5. خط ارسال‌کننده پیامک: 3000505 (این خط خدماتی بوده و به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک ارسال می‌شود.)
    6. وارد سامانه پیامک شاهوار پیام شوید از منو سمت راست> ارسال بر اساس پترن> یک الگو پیامکی ایجاد کنید که می‌بایست شامل یک متغیر code باشد و در انتهای متن پترن حتما اسم یا آدرس سایت خودتان را وارد کنید و در بخش توضیحات نیز آدرس سایت را اعلام کنید تا پترن شما تایید شود.
    7. ارسال از طریق الگو “بله” (زیرا باعت می شود پیامک با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال شود.)
    8. کد الگو پیامک را که در بخش ارسال بر اساس پترن ساخته‌اید وارد نماید و روی دکمه بررسی الگو کلیک کنید.
    9. تنظیمات انجام شده است از بخش انتهای صفحه می‌توانید با کلیک روی دکمه تست ارسال پیامک از انجام صحیح تنظیمات دیجیتس مطمئن شوید.

    کار تمام است با استفاده از شورت کدها می‌توانید صفحه لاگین برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل برای کاربران ایجاد نمایید. دقت داشته باشید که حتما می‌بایست از شورت کد دیجیتز استفاده نمایید و استفاده از صفحه‌های ووکامرس برای این کار مناسب نمی‌باشد و ممکن است به درستی کار نکند.

    افزونه‌های مشابه دیجیت برای ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس

    دیجیت تنها افزونه کاربردی برای ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس نیست. بلکه افزونه‌های دیگری توسط شاهوار پیام ارائه می‌شود که برای آشنایی با هر یک می‌توانید روی آن کلیک کنید و توضیحات را مطالعه نمایید.

    • افزونه سیستم مدیریت کاربران ویرا
    • افزونه پنل کاربری پیشرفته برای وردپرس
    • افزونه تائید شماره موبایل در وردپرس
    • افزونه میهن پنل
    • افزونه پنل کاربری وردپرس یار

    اطلاع‌رسانی به مخاطبین سایت با افزونه باشگاه مشتریان

    یکی دیگر از افزونه‌هایی که در کنار پلاگین دیجیت می‌تواند بسیار مفید باشد، افزونه باشگاه مشتریان است که به صورت اختصاصی توسط سامانه پیامک شاهوار پیام توسعه داده شده است.

    افزونه باشگاه مشتریان به شما کمک می‌کند به‌صورت اتوماتیک و خودکار شماره موبایل کاربران سایت خود را جمع‌آوری کرده و در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ذخیره کنید تا هر زمان که محصول جدیدی به فروشگاه شما اضافه شد یا در جشنواره‌ها بتوانید سریعا به کاربران سایت خود پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید. برای آشنایی بیشتر با این پلاگین می‌توانید به صفحه معرفی افزونه باشگاه مشتریان مراجعه کنید.

    شاهوار پیام همراه همیشگی شماست

    در صورتی‌ که در نصب و فعال‌سازی پلاگین اعتبارسنجی با شماره موبایل (DIGIT) با مشکلی روبرو شدید می‌توانید در بخش نظرات این مقاله سوالتان را مطرح کنید، کارشناسان ما بسیار سریع به سوال شما پاسخ می‌دهد.

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *