• پنل اس ام اس ، مقالات
  • 1400/09/19
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 550 بازدید
  • خرید پنل نمایندگی پیامک به صرفه است؟

    در این مقاله بخوانید

    اگر سود نمایندگی پنل اس ام اس را بدانید، محال است دست رد به سینه آن بزنید. بسیاری از افراد هستند که در دنیای امروز به دلیل زیاد بودن هزینه زندگی، به دنبال شغل دوم هستند تا خرج و مخارج آن‌ها تأمین شود. اما یک پیشنهاد عالی برای اینگونه افراد داریم. نمایندگی پنل پیامکی که یک شغل فریلنسری در نظر گرفته می شود. در این مقاله، شاهوار پیام قصد دارد شما را با نمایندگی پنل اس ام اس به عنوان دومین شغل و یکی از پردرآمدترین مشاغل آشنا کند و نحوه کسب درآمد از این راه و نیز شرایط دریافت نمایندگی را برایتان شرح دهد. پس تا پایان با ما همراه باشید.

    نمایندگی پنل پیامکی

    امروزه بسیاری از بیزینس ها تغییر شکل داده اند و ساختاری امروزی تر و منطبق تر با نحوه کاربری‌های عموم به خود گرفتند این تغییر و تحولات حتی شامل بازاریابی ها و خدمات معرفی و فروش نیز شده است. مطمئنا تا به حال با اصطلاح نمایندگی پنل پیامکی برخورد داشته اید یک روش درآمدی از طریق نرم افزار تحت وب که با ابتدایی ترین تجهیزات ممکن قابل راه اندازی و استفاده می باشد. تنها وسیله ای که به آن نیاز دارید تنها یک سیستم ساده کامپیوتر و اینترنت و حتی می توانید در صورت نبود کامپیوتر از موبایل نیز استفاده کنید فقط کافی است دسترسی به یک نمایندگی پنل پیامک را تهیه کرده و کارتان را شروع کنید.

    کسب درآمد از طریق خرید نمایندگی پنل پیامکی

    یکی از پر درآمد ترین و پر سود ترین فعالیت های اقتصادی در اختیار داشتن پنل نمایندگی پیامک می باشد. شما با در اختیار داشتن پنل اس ام اس نمایندگی به نوعی پنل مادر یا ادمین حساب می شوید. شما میتوانید با ارائه خدمات به زیر مجموعه ها برای فعالیت بهتر میتوانید کسب درآمد کنید. شاید برای شما تا اینجای مقاله سوال باشد که روش‌های درآمد از پنل نمایندگی اس ام اس چیست؟

    فروش اکانت

    یکی از راه‌های درآمدزایی، فروش حساب کاربری به زیر مجموعه‌ها است. شما امکان ایجاد پکیج های مختلف برای زیر مجموعه های خود را دارید. اکانت کاربری به اکانتی گفته می شود که کاربر امکان ارسال و دریافت پیامک را دارد اما نمی‌تواند نمایندگی اعطا کند.

    پنل نمایندگی

    شما می توانید زیر مجموعه با امکانات مشابه یک نماینده نیز ایجاد کنید در این صورت زیرمجموعه شما تبدیل به یک نماینده می شود و می تواند اکانت ایجاد کند و مشتری جذب کند و حتی نمایندگی اعطا کند.

    فروش پیامک

    کاربران زیر مجموعه یک نماینده با خرید شارژ برای ارسال به صورت مستقیم به نماینده خودشان سود می رساند. سود با توجه به قیمت گذاری که نمایندگی برای زیر مجموعه های خود تعیین کرده است به صورت سیستمی به اکانت نماینده منتقل می‌شود که یکی دیگر از بخش های سود نمایندگی پنل اس ام اس به حساب می آید. به طور مثال تعرفه پیامک در شاهوار پیام را بررسی نمایید.

    فروش خطوط اپراتور

    نماینده این قابلیت را دارد که تعدادی خط از اپراتور به عنوان پیش شماره ارسال تهیه و خریداری و در پنل پیامکی خود ذخیره کند. بعد از ساخت اکانت زیر مجموعه انسانی نماینده وجود دارد که خطوط را با قیمت مشخص و زیرمجموعه‌های خود عرضه کند. تعرفه خطوط اختصاصی پنل پیامک در شاهوار پیام برای کاربران و نمایندگان رابخوانید.

    امکانات نمایندگی پنل پیامکی

    پنل نمایندگی پیامکی که ادمین است این امکان را دارد که فعالیت تمام کاربران زیر مجموعه خود را کنترل کند. به طوری که تمامی پیامک‌های ارسالی و دریافتی توسط نماینده اصلی قابلیت رویت و کنترل می‌باشد.. نماینده می تواند انتقال شارژ از اکانت های مختلف را انجام دهد. نماینده در پنل خود می تواند امکانات مورد استفاده زیر مجموعه های خود را در تمامی زمینه های دسترسی قابل اجرا تغییر دهد. در ادامه برخی از امکانات نمایندگی پنل پیامکی را ذکر خواهیم کرد:

    • نصب پورتال مدیریت SMS به صورت رایگان برروی دامنه یا Subdomain دلخواه شما.
    • امکان نمایش Logo اختصاصی در پنل کاربران.
    • تغییر نام پنل به نام دلخواه شما .
    • امکان تعریف ایمیل اختصاصی برای سیستم ایمیل.
    • امکان تعریف نمایندگی درختی (نماینده و نمایندگان نماینده می توانند به صورت مستقل اقدام به ارائه نمایندگی به کاربران خود نمایند!) .
    • امکان واگذاری چندین پیش شماره جهت ثبت خط.
    • امکان واگذاری خط اشتراکی بدون نیاز به فعال کردن خط اختصاصی!
    • امکان مدیریت کامل نماینده ها و کاربران
    • امکان واگذاری شارژ انلاین جهت سهولت در شارژهای کاربران نماینده!
    • امکان مشاهده صورت حساب،پیام های دریافتی، پیام های ارسالی و … کاربر،نماینده و کاربران نماینده!
    • امکان تعریف چندین سطح کاربرای جهت افزایش اعتبار کاربران
    • امکان مدیریت پرداخت های کاربران به صورت ثبت فیش بانکی و شارژ آنلاین
    • عدم محدودیت در تعداد خطوط مستقل SMS جهت خرید.
    • سیستم حسابداری و مدیریت کاربران حرفه ای جهت سهولت کاری نمایندگان با مشتریانشان.
    • واگذاری سیستم هوشمند تشخیص و تغییر تعرفه کاربران با توجه به محدودیت های اعمال شده از طرف نماینده!
    • امکان فعال سازی آنلاین خط اختصاصی SMS .
    • سیستم جستجوی خط اختصاصی SMS با امکان مدیریت کامل روی قیمت تک تک خطوط .
    • امکان تعریف کاربر دمو برای مشاهده پنل!! .
    • انتساب بیش از ۸ خط اشتراکی ۶-۱۰ رقمی از اپراتورهای ۱۰۰۰,۲۰۰۰,۳۰۰۰,۵۰۰۰,۰۲۱ به نماینده و کاربران نماینده بطور رایگان
    • امکان قیمت گذاری تعرفه ارسال برای سطوح مختلف نمایندگان و کاربران زیر مجموعه
    • امکان مشخص کردن دسترسی به بخش های مختلف در قالب بسته های مختلف فروش

    شرایط دریافت نمایندگی پنل پیامکی از شاهوار پیام

    دریافت نمایندگی شرایط خاصی ندارد. کافی است شما با تعرفه‌ها و خدمات شاهوار پیام آشنا شوید. با این کار، کاربران می‌توانند با تهیه پنل نمایندگی از سامانه به صورت اختصاصی با نام تجاری و دامنه اختصاصی دلخواه خود استفاده کرده و اقدام به فروش و بازاریابی نمایند. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید یا ابهام یا سوالی در ذهن شما وجود دارد، بدون معطلی با همکاران ما تماس بگیرید تا به سوالات شما پاسخ دهند.

    جمع بندی

    دیدید که دریافت نمایندگی یکی از راه های کسب درآمد است و کار چندان سختی هم نیست. کافی است شما بدانید از کدام شرکت نمایندگی دریافت کنید تا سود بیشتری برایتان حاصل شود. شاهوار پیام یکی از سامانه‌های معتبر در این زمینه است که نمایندگی را با تعرفه مناسب و با امکانات بسیار خوبی به شما رائه می‌دهد.

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳
    پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی از محل پیامک در لایحه بودجه ۱۴۰۳

    در این مقاله بخوانید در لایحه …

    آموزش ویژگی autofill افزونه دیجیتس
    آموزش ویژگی AutoFill در افزونه دیجیتس

    در این مقاله بخوانید   یکی …

    خرید پنل پیامکی برای سوپرمارکت
    پنل پیامک برای سوپر مارکت

    خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت‌ یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات انبوه و معرفی فروشگاه به مشتریان است که شما می‌توانید به عنوان صاحب فروشگاه و سوپرمارکت از این امکان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو
    اتصال پنل پیامک به نرم افزار هلو

    اتصال نرم افزار هلو به پنل‌های پیامکی یکی از راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که می‌خواهند اطلاعات مالی و گردش حساب و… را برای دیگران ارسال کنند.

    پنل پیامک برای آموزشگاه
    پنل پیامک برای مدرسه

    در این مقاله بخوانید می‌دانید که …

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه
    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه

    پنل پیامکی برای نمایندگان بیمه یک امکان بی نظیر را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند و همچنین کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *