• مقالات
  • 1401/10/09
  • ارسال شده توسط مدیر سایت
  • 197 بازدید
  • ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی

    ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی به کمک پنل اس ام اس موثرترین راه برای جذب مخاطب است چرا که امروزه پنل پیامک قدرتمندترین ابزاری است که برای بازاریابی و تبلیغات در اختیار کسب و کارها قرار گرفته است و تاثیر مثبت و بسیار خوب آن را صاحبان کسب و کاری که از آن درست بهره می‌برند، دیده‌اند. بله درست است؛ تنها خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی کافی نیست! در واقع برای جذب و حفظ مخاطب باید تعامل صحیحی با مخاطبین داشت و اس ام اس تبلیغاتی جذاب و هدفمند ارسال کرد.

    اگر که کسب و کاری دارید و به دنبال جذب و دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی هستید، مطلب خوبی را برای خواندن انتخاب کردید چرا که شاهوار پیام در این به مطلب مهم‌ترین چیزهایی که می‌بایست در ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی لحاظ نمود، اشاره کرده است؛ پس همراه ما باشید.

    پیام کوتاه تبلیغاتی چیست؟

    پیام‌های کوتاه تبلیعاتی، پیامک‌هایی هستند که توسط یک برند یا کسب و کار به مشتریان بالقوه ارسال می‌شوند تا آن‌ها را از تبلیغات، تخفیف‌های موجود و پیشنهادات آگاه سازند. هدف از ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی این است که مشتری تمایل پیدا کند تا بر روی لینکی که در پیام وجود دارد کلیک کرده و با مشاهده محصول برای خرید اقدام کند، با شماره‌ای که درج شده تماس گرفته و برای استفاده از خدمات ارائه شده وقت قبلی بگیرد و یا با دیدن آدرس زمانی را برای بازدید و خرید حضوری اختصاص دهد.

    این پیام‌ها عموما شامل تخفیف‌ها و شگفتانه‌های ارائه شده توسط کسب و کار است، زیرا هدف جذب مشتری و ایجاد علاقه و کنجکاوی برای برقراری ارتباطی است که نهایتا به تعامل و خرید و کسب خدمات منجر شود.

    لازم به ذکر است که پیام‌های تبلیغاتی در ساعات مناسبی از روز (9 صبح تا 8 شب) ارسال می‌شوند تا برای مخاطب آزاردهنده نباشند.

    مزیت‌های ارسال پیامک تبلیغاتی

    انتخاب پنل تبلیغاتی برای بازاریابی و کسب درآمد بیش‌تر به جهت مزیت‌هایی که دارد توصیه می‌شود؛ این مزیت‌ها عبارتند از:

    1- ایجاد مشتریان وفادار

    پنل اس ام اس تبلیغاتی مسیری عالی برای تعامل با افراد مختلف و به وجود آوردن یک پایگاه مشتریان وفادار است. به کمک پنل پیامک تبلیغاتی می‌توان اطلاعاتی بیش‌تر در ارتباط با خدمات یا کسب و کار به مشتریان ارائه داد؛ ارائه اطلاعات بالا می‌تواند در جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آن‌ها به مشتری حقیقی نقش موثری داشته باشد.

    2- اصلاح، بهبود و ارتقاء ارتباطات

    روابط طولانی مدت بر اساس ارتباطات خوب ساخته می‌شوند. این امر درباره بازاریابی به کمک پنل اس ام اس نیز صادق است. پیام کوتاه تبلیغاتی، پیامی شخصی از سمت کسب و کار به مخاطب است. این پیام در صورتی که شخصی سازی شده باشد، می‌تواند روابط را بهتر و احساس وفاداری را بیش‌تر نماید. به عنوان مثال در کنار شماره تماس، تاریخ تولد افراد نیز اخذ شود تا در روز تولد با تبریک یا تخفیفی ویژه رابطه را بهتر کرد و حسی عالی به مشتری انتقال داد.

    3- مقرون به صرفه

    ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقرون به صرفه است. این حقیقتی است که تمامی افراد درباره آن متفق القول هستند. خرید پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی (خرید پیامک تبلیغاتی) نسبت به دیگر مسیرهای بازاریابی نظیر تهیه تراکت، بروشور و بنر ارزان‌تر است و کسب و کارها می‌تواند مقدار قابل توجهی پول ذخیره کرده و برای امور دیگر مصرف کنند.

    4- امکان تبلیغ دهان به دهان!

    تبلیغ دهان به دهان ابزاری قوی برای بازاریابی است که در پیام کوتاه تبلیغاتی نیز می‌توان از آن بهره برد. در واقع می‌توان پیشنهادات قابل اشتراک‌گذاری را با مخاطبین خود در میان گذاشت. با این کار علاوه بر افرادی که شماره تماس آن‌ها به ثبت رسیده گروه دیگری که مرتبط با آن افراد هستند نیز از پیشنهادات با خبر شده و دایره تبلیغات گسترده‌تر می‌شود. به عنوان مثال می‌توان پیامکی با این مضمون برای مخاطب ارسال کرد که این لینک اشتراک شماست و اگر کسی به وسیله این لینک (یا کد) ثبت‌نام نموده یا خرید خود را انجام دهد، تخفیفی 20 درصدی برایتان اعمال می‌شود

    5- ذخیره زمان بالا و مقرون به صرفه از نظر زمانی

    بازاریابی پیامکی در مقایسه با روش‌های سنتی باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود؛ به ویژه اگر که از پنل تبلیغاتی اس ام اس استفاده شود. در واقع قابلیت‌هایی چون امکان زمان‌بندی ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی، ایجاد و راه‌انداری کمپین‌های بازاریابی را آسان می‌سازد.

    نکاتی که قبل از ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی باید در نظر داشت

    قبل از ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی و در واقع زمانی‌که افراد درحال نوشتن پیامک هستند لازم است به نکاتی توجه کنند تا بازاریابی پیامکی موثر واقع شود. این نکات به شرح زیر می‌باشند.

    • شخصی سازی کردن پیام

    موثرترین پیام‌های پیام‌های شخصی سازی شده هستند. این کار راهی مطمئن در جهت تاثیرگذاری بالا است. در حقیقت پیش از هر چیزی نیاز است کسب و کارها سن، جنسیت، موقعیت مکانی و مواردی از این قبیل را در ارتباط با مشتریان خود در نظر بگیرند تا میزان تعامل به حداکثر میزان آن برسد. به عنوان مثال به جای پیام «سلام، به کافی‌شاپ خوش آمدید، برای اولین سفارش کلیک کنید» نوشته شود: «سلام محمد، امروز تهران سرد است، با یک قهوه درسا گرم شو. 40 درصد تخفیف تنها برای شما»

    • حرفه‌ای بودن پیام

    صمیمیت پیامک تبلیغاتی باید در حد معقول باشد، به این معنا که تا جایی که ممکن است از الفاظ، علامت‌های نگارشی، اختصارات و شکلک‌ها (ایموجی‌ها) دوری شود. البته رسمی و خسته‌کننده نیز نباید باشد و آن‌جا که لازم است و مخاطبین جوان هستند، استفاده شود.

    • صراحت و دقت

    به این معنا که آن‌چه لازم است قید گردد. به عنوان مثال اگر پیامک تخفیف یا فروش محصول در بازه زمانی مشخص است، به بازه زمانی و آن محصول ویژه دقیقا اشاره شود.

    • ساده و کوتاه

    یک پیامک تبلیغاتی لازم است مختصر باشد و فورا اصل مطلب گفته شود. در واقع هجو و زیاده‌گویی در پیامک معنایی ندارد چرا که هر یک پیامک 160 کاراکتر است و اطلاعات لازم باید به همین کوتاهی باشد. اگر چه این موضوع می‌تواند سخت باشد اما ناممکن نیست.

    • برخوردار بودن پیام از بخش call to action یا همان دعوت به اقدام

    این بخش از پیام که عموما لینک است، عنصری تعاملی به شمار می‌رود که مخاطب را تشویق می‌کند تا اقدامی خاص (مثلا کلیک بر لینک برای رفتن به سایت یا پلتفرم‌های دیگری چون اینستاگرام) انجام دهد و از فرصت ایجاد شده توسط آن کسب و کار استفاده نماید. ناگفته نماند که این بخش از پیامک می‌بایست واضح و همچنین چشم نواز باشد.

    نمونه‌هایی از پیام کوتاه تبلیغاتی

    در این بخش به عنوان بخش انتهایی متن و پیش از پاسخ به برخی از سوالات متداول، نمونه‌ پیامک تبلیغاتی مناسب برای بازاریابی آورده شده‌اند.

    غذای خوشمزه تنها چند قدم با تو فاصله دارد! تحویل رایگان سفارش‌های بالای 50 تومان "رستوران ارکیده" دریافت منو با ارسال عدد 1
    برای آقایون خوشتیپ تخفیف داریم روی شلوارهای جین کده تنها تا پایان این هفته تماس با شماره ...
    تخفیف ویژه برای دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی 50 درصد تخفیف در خدمات دندانپزشکی دریافت کنید دندانپزشکی سینا برای اطلاعات بیش‌تر کلیک کنید.
    هر آن‌چه که از فروشگاه کفش انتظار دارید! ارائه بهترین کیفیت بیش‌ترین تنوع و بهترین قیمت مشاهده محصولات در سایت ...

    سوالاتی درباره ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی

    بله؛ اگر چه پنلی به این نام در سایت مشاهده نمی‌شود اما تمامی افرادی که آنلاین در سامانه ارسال اس ام اس شاهوار پیام ثبت‌نام می‌کنند به پنل پیامک و تمامی قابلیت‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده، دسترسی خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند اس ام اس تبلیغاتی خود را نوشته، آن را به شکلی انبوه ارسال نموده و تمامی امور مرتبط با پنل را مدیریت نمایند. همچنین برای فرستادن اس ام اس تبلیغاتی نیازی به خرید خط اختصاصی نخواهند داشت و شاهوار پیام خطوطی را ویژه در اختیار خریدار قرار خواهد داد.

    اگر چه گنجاندن پیام تبلیغاتی در قالب 70 کاراکتر علاوه بر اختصار، هزینه کم‌تری دارد اما این امکان وجود دارد که پیام تبلیغاتی در قالب دو پیام ارسال شود که بالتبع هزینه بیش‌تر خواهد بود.

    اگر که از پنل‌های سامانه شاهوار پیام به عنوان یک شرکت ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده شود، هزینه این کار بر اساس تعداد پیامک‌ها و نوع پنل خریداری شده محاسبه می‌شود. اما به طور کلی مقرون به صرفه است.

    ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از پنل آسان است. در واقع افراد متقاضی می‌توانند با ثبت نام در سایت، نوع پنل مورد نظر خود را از میان پنل‌های اس ام اس ارائه شده توسط شاهوار پیام انتخاب و آن را خریداری کنند. سپس با توجه به نکاتی که در این مطلب ذکر شد، پیام کوتاه تبلیغاتی خود را نوشته وبا درج شماره مخاطبین و به کمک بانک شماره تلفن همراهی که در پنل موجود است، اقدام به ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مفید نمایند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *